annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Serie opname stopt vanzelf

Topic gestart op: 15-05-20 09h34

Antwoorden: 4 antwoorden

Sandra03
Aspirant verkenner

Serie opname stopt vanzelf

Hey, ik vroeg mij af hoe het komt dat wanneer je een serie opname instelt dat deze dan na één of soms na tien afleveringen ineens vanzelf stopt dit programma op te nemen. Ik heb hier verschillende series die ineens stoppen of waar ik afleveringen van mankeer. Iemand die dit probleem ook al gehad heeft? 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
NelsonM
Orange-werknemer

Hey, ik vroeg mij af hoe het komt dat wanneer je een serie opname instelt dat deze dan na één of soms na tien afleveringen ineens vanzelf stopt dit programma op te nemen. Ik heb hier verschillende series die ineens stoppen of waar ik afleveringen van mankeer. Iemand die dit probleem ook al gehad heeft? 

Hallo @Sandra03,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^

Ik zal ook nieuwe antwoorden blokkeren zodat alles mooi op dezelfde post blijft !
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sandra03  Je kan eens onderstaande link gebruiken om die info eens door te lezen. 

 

https://community.orange.be/t5/Tv/Tips-and-tricks-de-optie-Serie-opnemen-is-niet-beschikbaar/m-p/106...

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Davinia
Aspirant verkenner

Dag Patrick

Wij hebben dit probleem ook al enkele weken. Box blijft verbonden met internet en "serie opnemen" stond ingesteld. Kan er ook een andere oorzaak zijn?

Gr. Davinia 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Davinia  Het kan ook aan het feit liggen dat de programmering met de tv gids niet klopt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen