Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-05-20 09h34
Antwoorden: 4 antwoorden
Hey, ik vroeg mij af hoe het komt dat wanneer je een serie opname instelt dat deze dan na één of soms na tien afleveringen ineens vanzelf stopt dit programma op te nemen. Ik heb hier verschillende series die ineens stoppen of waar ik afleveringen van mankeer. Iemand die dit probleem ook al gehad heeft?
Hey, ik vroeg mij af hoe het komt dat wanneer je een serie opname instelt dat deze dan na één of soms na tien afleveringen ineens vanzelf stopt dit programma op te nemen. Ik heb hier verschillende series die ineens stoppen of waar ik afleveringen van mankeer. Iemand die dit probleem ook al gehad heeft?
Hallo @Sandra03,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂
Het zal de community helpen ^^
Ik zal ook nieuwe antwoorden blokkeren zodat alles mooi op dezelfde post blijft !
Groetjes,
Nelson
@Sandra03 Je kan eens onderstaande link gebruiken om die info eens door te lezen.
Dag Patrick
Wij hebben dit probleem ook al enkele weken. Box blijft verbonden met internet en "serie opnemen" stond ingesteld. Kan er ook een andere oorzaak zijn?
Gr. Davinia