annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slecht tot geen signaal op sommige zenders tv.

Topic gestart op: 19-11-19 20h39

Antwoorden: 6 antwoorden

Gukke
Aspirant scout

Slecht tot geen signaal op sommige zenders tv.

Op bepaalde zenders heb ik zeer slecht beeld (blokjesvorming) tot geen beeld.

Bij geen beeld geeft hij zelfs aan alles te controleren (zie foto), dit terwijl ik perfect naar VTM kan kijken. 

Het gaat voornamelijk over de zenders Vier, Vijf, Zes, Fox, ... en heel soms op andere zenders ook.

Het probleem is ook dat hij het programma dan niet opneemt. 

Iemand oplossing want ben dit stilaan beu. 

Labels (2)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
speedyjay
Gewaardeerd verkenner

Ben je zeker dat het probleem niet aan de coax kabel ligt.

Die van je decoder kan voor Storingen zorgen alsook degene buitenshuis

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Gukke  heeft u de HDMI kabel al eens vervangen ? hier kan het probleem ook aan liggen. Andere oorzaak gaat buiten zijn of op de kabel of op de MUXEN . Muxen zijn de aansluitingen buiten waar uw tv signaal over binnen komt. Nu kan het zijn dat daar storingen op zitten door oxidatie dus zullen deze vervangen moeten worden. Daarvoor de lantendienst contacteren en een technieker langs laten komen . Dat komt erp neer dat Orange een dossier maakt naar Telenet en deze op hun beurt een technieker sturen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Er zijn storingen op het kabel netwerk van Telenet, vandaar dat er Orange er ook last van heeft. Problems zijn begonnen rond half 4 (deze middag - Telenet).

Dat is regio verschillend.

Hier bij ons (Vlaams Brabant) is alle zenders optimaal: scherp beeld en geluid (zonder blokjes).

Tip: Probeer eens via internet naar Vtm Go te kijken en zien of het daar lukt? Of Orange app via via 4G (Orange)? Of via andere 4G kanalen, ik probeer mee een oplosing te zoeken...

 

0 pluimen
Gukke
Aspirant scout

Het kan er idd mee te maken hebben, maar van de 7 dagen per week heb ik er wel 4 prijs.

Er is al een technieker voor langs geweest en helpt niks. 

Bij Telenet hiervoor nooit signaal problemen gehad.

Via WiFi of 4G in eender welke app geen problemen. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen