- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Slechts 1 zender in zenderlijst
Sinds vandaag (zonder gekende aanleiding) kan ik alleen nog maar naar één kijken op tv. Er staan geen andere zenders in de zenderlijst of op het programma-overzicht. Op de app op mijn telefoon kan ik wel gewoon alle zenders kijken. Gekend probleem? Heb de modem en de decoder reeds verschillende keren gereset.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Sinds vandaag (zonder gekende aanleiding) kan ik alleen nog maar naar één kijken op tv. Er staan geen andere zenders in de zenderlijst of op het programma-overzicht. Op de app op mijn telefoon kan ik wel gewoon alle zenders kijken. Gekend probleem? Heb de modem en de decoder reeds verschillende keren gereset.
Hallo @Kristofgeysemans,
In dit gesprek vind de nodige stappen om je decoder en je zenders opnieuw te krijgen.
Hiermee kan je nog altijd een diagnose test uitvoeren door in instellingen-> Techniek-> Decoder info en diagnostiek test. Mzet deze resultaten kan je de technische dienst contacteren, ze zullen een oplossing hiervoor vinden.
Totem's zonnegroeten,
Totem
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Misschien via de instellingen op je tv waarbij je de kanalenlijst aanpast
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Yordi_H ik denk niet dat het te maken heeft met de kanaal aanpassingen. @Krisofgeysemans het kan ook zijn dat uw signaal gewoon compleet weg is. Heeft u de klantendienst al kunnen bereiken ?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Krisofgeysemans zoals @patrick2 al zei is het beste Klantendienst te bellen die zouden ook op de hoogte moeten zijn bij eventuele pannes. Hier de routing bij de tel.klantendienst : https://www.orange.be/nl/keuzemenu
Het lijkt me nogal sterk dat je maar 1 zender meer hebt meestal is het alles of niets. Wat ook al eens voorkomt dat het HDMI kanaal op je tv verkeerd staat soms heb ik dat ook voor bij wissel naar andere bron.
