Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-06-24 23h01
Antwoorden: 3 antwoorden
Via een trailer wist ik dat het tweede seizoen van Star Trek Picard zou worden uitgezonden. Dus programmeerde ik mijn decoder daarvoor.
In de programmatie daarentegen was er van dat tweede seizoen geen sprake maar stonden gewoon de afleveringen van het eerste seizoen (opnieuw!) vermeld. Toch werd het tweede seizoen uitgezonden... tot aflevering vijf! Dan werd opnieuw aflevering 6 van het eerste seizoen uitgezonden...
Wat een poespas allemaal. En wanneer kan ik dan de resterende afleveringen van seizoen 2 volgen?
Is er dan geen toezicht op datgene wat vermeld wordt? En op datgene wat wordt uitgezonden en of het klopt met het programma-overzicht?
Het is niet de eerste keer dat het programma-overzicht schromelijk te kort schiet. Een menselijke fout kan natuurlijk gebeuren ... maar weken aan één stuk? En dan plots stoppen met het uitzenden van het tweede seizoen om het eerste seizoen te hernemen?
@Ericus je moet je seizoenen zelf instellen soms keren ze terug naar het eerste seizoen. Je moet met je zapper scrollen naar seizoen en dan de pijltjes in midden van links naar rechts tot je het juiste seizoen hebt . Heb het ook al voorgehad . En dan op oké duwen . Dat ligt echt niet aan Orange . Maar normaal volgt het de seizoenen op . Groetjes tinneke2/
wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
De programmatie gebeurd niet via Orange zelf dit doet een andere firma buiten Orange. Als er fouten zijn in de programmering kan je dit doorgeven aan Orange zodat ze dit kunnen communiceren naar de betreffende firma.
Het is idd niet de eerste keer dat het gebeurd maar dit is niet enkel bij Orange. Bij Telenet gebeurd de programmering ook niet binnen hun eigen muren en daar gaat het ook wel eens fout. Nu weet ik niet of Telenet en Orange dezelfde leverancier hebben betreft de programma gids als de programmatie ervan. Aangezien ze de zelfde kabel gebruiken is het niet gezegd dat alles van tv ook hetzelfde is.
Maar geef het intern door naar Orange en laat ze het bekijken om dit op te lossen.
@Ericus een goedemorgen,
jammer om dit te lezen, maar als er fouten in het programma
staan zijn het de zenders zelf die dit doen niet Orange hoor.
Ik zou zeggen schrijf even de zender aan, en kijk wat ze je vertellen.