annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Star Trek Picard

Topic gestart op: 15-06-24 23h01

Antwoorden: 2 antwoorden

Ericus
Rekruut scout

Star Trek Picard

Via een trailer wist ik dat het tweede seizoen van Star Trek Picard zou worden uitgezonden. Dus programmeerde ik mijn decoder daarvoor.
In de programmatie daarentegen was er van dat tweede seizoen geen sprake maar stonden gewoon de afleveringen van het eerste seizoen (opnieuw!) vermeld. Toch werd het tweede seizoen uitgezonden... tot aflevering vijf! Dan werd opnieuw aflevering 6 van het eerste seizoen uitgezonden...
Wat een poespas allemaal. En wanneer kan ik dan de resterende afleveringen van seizoen 2 volgen?
Is er dan geen toezicht op datgene wat vermeld wordt? En op datgene wat wordt uitgezonden en of het klopt met het programma-overzicht?
Het is niet de eerste keer dat het programma-overzicht schromelijk te kort schiet. Een menselijke fout kan natuurlijk gebeuren ... maar weken aan één stuk? En dan plots stoppen met het uitzenden van het tweede seizoen om het eerste seizoen te hernemen?

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Ericus 

De programmatie gebeurd niet via Orange zelf dit doet een andere firma buiten Orange. Als er fouten zijn in de programmering kan je dit doorgeven aan Orange zodat ze dit kunnen communiceren naar de betreffende firma. 

Het is idd niet de eerste keer dat het gebeurd maar dit is niet enkel bij Orange. Bij Telenet gebeurd de programmering ook niet binnen hun eigen muren en daar gaat het ook wel eens fout. Nu weet ik niet of Telenet en Orange dezelfde leverancier hebben betreft de programma gids als de programmatie ervan. Aangezien ze de zelfde kabel gebruiken is het niet gezegd dat alles van tv ook hetzelfde is. 

Maar geef het intern door naar Orange en laat ze het bekijken om dit op te lossen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Ericus een goedemorgen,

jammer om dit te lezen, maar als er fouten in het programma

staan zijn het de zenders zelf die dit doen niet Orange hoor.

Ik zou zeggen schrijf even de zender aan, en kijk wat ze je vertellen.

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen