annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TV-gids klopt niet

Topic gestart op: 30-06-24 17h09

Antwoorden: 2 antwoorden

David1982
Aspirant verkenner

TV-gids klopt niet

Ik zou graag morgen 01/07 de match van onze rode duivels graag in uitstel bekijken en zodoende deze match willen opnemen.

Nu blijkt dat deze match niet voorkomt in de programmatie, zodoende kan ik nu die match niet opnemen.

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@David1982  de voorbeschouwing is bezig op VRT1.

Amusement.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@David1982  een goedenavond.

Daar kan Orange niets aan doen als de zenders hun uitzendingen aanpassen.

Maar niet de gids. Ik vind niet de uitzending op onze zenders.

Op maandag 1 juli 2024 treffen Frankrijk en België elkaar in de achtste finale van het EK 2024. Deze wedstrijd wordt gespeeld in de Esprit Arena, in Düsseldorf. De wedstrijd begint om 18.00 uur en je kijkt hem live op NPO 1 of Ziggo Kanaal 999.

Deze keuze is er ook nog.

Op 1 juli om 18.00 uur zendt de ARD (de Duitse publieke omroep) de wedstrijd Frankrijk - België uit in Düsseldorf. ARD is een van de belangrijkste zenders in Duitsland en staat bekend om het uitzenden van grote sportevenementen. Zorg ervoor dat je de gids controleert voor eventuele laatste wijzigingen in het uitzendschema.

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen