annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Suggestie : Tv kijken via de browser ( chrome / firefox etc ) Ipv android

Topic gestart op: 21-08-20 11h45

Antwoorden: 6 antwoorden

KBE
Ervaren verkenner

Suggestie : Tv kijken via de browser ( chrome / firefox etc ) Ipv android

OPGELOST

Beste,

 

Zijn er plannen in de toekomst voor de android app ( Orange tv ) Beschikbaar te maken voor via de pc te kijken ? Mijn vrouw heeft meestal de tv voor haar en ik zit enorm veel achter mijn pc.

Het zou super handig zijn voor Orange tv via de computer te kijken ( vooral voetbal )

Ik weet dat er emulators bestaan voor android, maar die lijken niet echt te werken met de Orange tv app.

Misschien kan er ook gekeken worden voor een windows app ?

 

Groetjes.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@KBE  dan is er goed nieuws want dit is iets waar Orange al mee bezig is. Het zou in April begin dit jaar al gelanceerd worden maar door de Corona die erbij kwam was het op on hold gezet , dit weet ik van de moderatoren. Maar als het goed is zijn ze er weer volop mee bezig om dit als nog het najaar gelanceerd te krijgen. Dus heb nog even geduld zou ik zeggen. 

Betreft de app via aan APK of emulator te laten werken is geen optie want dat werkt niet. Ik heb dit al verschillende keren getest maar helaas. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  kan je de site eens geven waar je heen gaat op de laptop om dan tv te kijken ? 

Ben eens benieuwd hoe die eruit ziet. Want dat zou dus betekenen dat de online tv kijken via de webbrowser klaar is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@KBE  dan is er goed nieuws want dit is iets waar Orange al mee bezig is. Het zou in April begin dit jaar al gelanceerd worden maar door de Corona die erbij kwam was het op on hold gezet , dit weet ik van de moderatoren. Maar als het goed is zijn ze er weer volop mee bezig om dit als nog het najaar gelanceerd te krijgen. Dus heb nog even geduld zou ik zeggen. 

Betreft de app via aan APK of emulator te laten werken is geen optie want dat werkt niet. Ik heb dit al verschillende keren getest maar helaas. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen