annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TV Geblokkeerd

Topic gestart op: 21-09-20 19h29

Antwoorden: 4 antwoorden

Tredskin
Aspirant verkenner

TV Geblokkeerd

OPGELOST

Hallo ik heb meer als twee weken geleden een nieuwe decoder laten installeren daar ik problemen had met serieopnames. Toen de installateur er was waren de zenders nog geblokkeerd. Hij zei dat dit normaal was en dat het eens halfuurtje zou duren eer die geactiveerd zouden worden. Aangezien die bij de eerste installatie ook zo was liet de man vertrekken. Helaas heb ik sinds heden nog altijd geen tv. Telkens wanneer ik naar de klantendienst bel zeggen ze dat het een klein softwareprobleem is dat de oude decoder niet gedeactiveerd is waardoor de nieuwe niet geactiveerd kan worden. Dit wordt door een andere dienst gedaan die ze niet kunne contacteren zogezegd waardoor ik alleen maar kan wachten. Ondertussen zit ik wel al 2 weken zonder tv. Is dit wel nog normaal in deze tijd dat zoiets niet kan gefixt worden of ben ik echt een moeilijk iemand? Of kan ik ergens anders terecht voor dit probleem? 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Surfer
Ervaren genezer

Ik zou zeker nummer 5000 terugbellen en misschien kun je je verhaal nog een keer vertellen (ik weet het, het is moeilijk).

Dan moeten ze een dosier en een kaartje doen. Normaal gesproken bellen ze u terug om het probleem of de vraag te behandelen.

Als ze nog steeds terughoudend zijn, vraag dan of ze uw zaak meteen kunnen behandelen, en zo niet, vraag dan iemand anders van de bediening om u te helpen.

Het wachten duurt lang (je hoort vreselijke muziek), soms kan het lang duren.

Je kunt ook gaan via Facebook of Twitter, het gaat sneller (hoor ik van collega's).

* Neem contact op met Orange, zie link: 

https://www.orange.be/nl/contact#/

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Surfer
Ervaren genezer

Ik zou zeker nummer 5000 terugbellen en misschien kun je je verhaal nog een keer vertellen (ik weet het, het is moeilijk).

Dan moeten ze een dosier en een kaartje doen. Normaal gesproken bellen ze u terug om het probleem of de vraag te behandelen.

Als ze nog steeds terughoudend zijn, vraag dan of ze uw zaak meteen kunnen behandelen, en zo niet, vraag dan iemand anders van de bediening om u te helpen.

Het wachten duurt lang (je hoort vreselijke muziek), soms kan het lang duren.

Je kunt ook gaan via Facebook of Twitter, het gaat sneller (hoor ik van collega's).

* Neem contact op met Orange, zie link: 

https://www.orange.be/nl/contact#/

 

 

marloes
Gewaardeerd verkenner

Mij gingen ze ook terug bellen met een antwoord, zou binnen de vijf dagen zijn, wacht al meer dan 10 dagen, had daarvoor al eens gebeld, niets gehoord, maar de belwaarde van mijn gsm is er al door, want de wachttijden op nr 5000 zijn enorm, en ik zit niet op sociale media dus Facebook en al die andere dingen gebruik ik niet!!!!

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@marloes  goedemorgen,

en ivm wat gingen ze jou terugbellen, want dat kunnen

we nergens in je bericht lezen hé?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Zou orange eens contacteren via messenger @Tredskin 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen