Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-09-20 19h29
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo ik heb meer als twee weken geleden een nieuwe decoder laten installeren daar ik problemen had met serieopnames. Toen de installateur er was waren de zenders nog geblokkeerd. Hij zei dat dit normaal was en dat het eens halfuurtje zou duren eer die geactiveerd zouden worden. Aangezien die bij de eerste installatie ook zo was liet de man vertrekken. Helaas heb ik sinds heden nog altijd geen tv. Telkens wanneer ik naar de klantendienst bel zeggen ze dat het een klein softwareprobleem is dat de oude decoder niet gedeactiveerd is waardoor de nieuwe niet geactiveerd kan worden. Dit wordt door een andere dienst gedaan die ze niet kunne contacteren zogezegd waardoor ik alleen maar kan wachten. Ondertussen zit ik wel al 2 weken zonder tv. Is dit wel nog normaal in deze tijd dat zoiets niet kan gefixt worden of ben ik echt een moeilijk iemand? Of kan ik ergens anders terecht voor dit probleem?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zou zeker nummer 5000 terugbellen en misschien kun je je verhaal nog een keer vertellen (ik weet het, het is moeilijk).
Dan moeten ze een dosier en een kaartje doen. Normaal gesproken bellen ze u terug om het probleem of de vraag te behandelen.
Als ze nog steeds terughoudend zijn, vraag dan of ze uw zaak meteen kunnen behandelen, en zo niet, vraag dan iemand anders van de bediening om u te helpen.
Het wachten duurt lang (je hoort vreselijke muziek), soms kan het lang duren.
Je kunt ook gaan via Facebook of Twitter, het gaat sneller (hoor ik van collega's).
* Neem contact op met Orange, zie link:
https://www.orange.be/nl/contact#/
Ik zou zeker nummer 5000 terugbellen en misschien kun je je verhaal nog een keer vertellen (ik weet het, het is moeilijk).
Dan moeten ze een dosier en een kaartje doen. Normaal gesproken bellen ze u terug om het probleem of de vraag te behandelen.
Als ze nog steeds terughoudend zijn, vraag dan of ze uw zaak meteen kunnen behandelen, en zo niet, vraag dan iemand anders van de bediening om u te helpen.
Het wachten duurt lang (je hoort vreselijke muziek), soms kan het lang duren.
Je kunt ook gaan via Facebook of Twitter, het gaat sneller (hoor ik van collega's).
* Neem contact op met Orange, zie link:
https://www.orange.be/nl/contact#/
Mij gingen ze ook terug bellen met een antwoord, zou binnen de vijf dagen zijn, wacht al meer dan 10 dagen, had daarvoor al eens gebeld, niets gehoord, maar de belwaarde van mijn gsm is er al door, want de wachttijden op nr 5000 zijn enorm, en ik zit niet op sociale media dus Facebook en al die andere dingen gebruik ik niet!!!!
Zou orange eens contacteren via messenger @Tredskin
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |