Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-05-19 18h22
Antwoorden: 28 antwoorden
Sinds kort hebben wij het probleem met onze opnames, waarbij de decoder al begint op te nemen alvorens het programma daadwerkelijk begint.
Zijn er nog die dit probleem hebben? Soms is het zo erg dat de opname al een half uur voor de start van het programma begint. Dit betekent echter ook dat de opname een half uur vroeger eindigt, waardoor we telkens het laatste deel van de aflevering missen.
Is dit een gekend probleem?
@pauwelynn het kan een oorzaak zijn van programmatie maar eventueel ook van de decoder zelf. Kan u de decoder eens helemaal uitzetten met het knopje achteraan en zien of het terug in orde komt ? Eventueel ook eens zien of er onlangs geen update's zijn geweest kan een bug zijn die erin zit. Een gehele reset kan u ook eens proberen.
Toevallig ook al enige tijd hetzelfde probleem. Vanavond opnieuw 27/05: de noodcentrale staat gepland om 20:35, maar werkelijk begint deze pas om 20:50. We zitten dus met een hele opname van Thuis. Deze stopt dan ook om 21:15 met opnemen. Resultaat: halve opname en de rest kwijt.
Even deze van +/- een jaartje geleden van onder het stof halen. De TV Gids is allesbehalve betrouwbaar. Sommige programma's kloppen totaal niet met wat er werkelijk wordt uitgezonden.
Resultaat: geplande opnames worden gewoon niet uitgevoerd. Zie voorbeeld van vandaag.
Op moment van screenshot speelt normaal 'De Columbus', maar blijkbaar heeft de decoder er anders over beslist 😒
Hoe kan zoiets nu zo moeilijk zijn om correct in te stellen? Over diverse channels zijn programma's verkeerd.
@wanderingbrwnie en @Festijn jullie kunnen eens proberen om de modem te herstarten en daarna de decoder te herstarten.
Hallo,
Mijn decoder wordt iedere dag herstart gezien hij s’nachts losgekoppeld wordt van het net.
Modem is recent nog gereset.
Grt