annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TV Gids en werkelijke start kloppen niet

Topic gestart op: 27-05-19 18h22

Antwoorden: 28 antwoorden

pauwelynn
Aspirant verkenner

TV Gids en werkelijke start kloppen niet

Sinds kort hebben wij het probleem met onze opnames, waarbij de decoder al begint op te nemen alvorens het programma daadwerkelijk begint. 

Zijn er nog die dit probleem hebben? Soms is het zo erg dat de opname al een half uur voor de start van het programma begint. Dit betekent echter ook dat de opname een half uur vroeger eindigt, waardoor we telkens het laatste deel van de aflevering missen. 

Is dit een gekend probleem?

Labels (1)
28 ANTWOORDEN 28
patrick2
Wijze
Wijze

@pauwelynn  het kan een oorzaak zijn van programmatie maar eventueel ook van de decoder zelf. Kan u de decoder eens helemaal uitzetten met het knopje achteraan en zien of het terug in orde komt ? Eventueel ook eens zien of er onlangs geen update's zijn geweest kan een bug zijn die erin zit. Een gehele reset kan u ook eens proberen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
wanderingbrwnie
Gewaardeerd verkenner

Toevallig ook al enige tijd hetzelfde probleem. Vanavond opnieuw 27/05: de noodcentrale staat gepland om 20:35, maar werkelijk begint deze pas om 20:50. We zitten dus met een hele opname van Thuis. Deze stopt dan ook om 21:15 met opnemen. Resultaat: halve opname en de rest kwijt. 

0 pluimen
wanderingbrwnie
Gewaardeerd verkenner

Even deze van +/- een jaartje geleden van onder het stof halen. De TV Gids is allesbehalve betrouwbaar. Sommige programma's kloppen totaal niet met wat er werkelijk wordt uitgezonden.

Resultaat: geplande opnames worden gewoon niet uitgevoerd. Zie voorbeeld van vandaag.

IMG_20200514_204925.jpgOp moment van screenshot speelt normaal 'De Columbus', maar blijkbaar heeft de decoder er anders over beslist 😒

Hoe kan zoiets nu zo moeilijk zijn om correct in te stellen? Over diverse channels zijn programma's verkeerd.

patrick2
Wijze
Wijze

@wanderingbrwnie  en @Festijn  jullie kunnen eens proberen om de modem te herstarten en daarna de decoder te herstarten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Festijn
Ervaren verkenner

Hallo,

Mijn decoder wordt iedere dag herstart gezien hij s’nachts losgekoppeld wordt van het net.

Modem is recent nog gereset.

Grt

Leden met de meeste pluimen