annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TV Gids en werkelijke start kloppen niet

Topic gestart op: 27-05-19 18h22

Antwoorden: 28 antwoorden

pauwelynn
Aspirant verkenner

TV Gids en werkelijke start kloppen niet

Sinds kort hebben wij het probleem met onze opnames, waarbij de decoder al begint op te nemen alvorens het programma daadwerkelijk begint. 

Zijn er nog die dit probleem hebben? Soms is het zo erg dat de opname al een half uur voor de start van het programma begint. Dit betekent echter ook dat de opname een half uur vroeger eindigt, waardoor we telkens het laatste deel van de aflevering missen. 

Is dit een gekend probleem?

Labels (1)
28 ANTWOORDEN 28
Sirene
Gewaardeerd verkenner

Die problemen zijn er hier ook nog steeds. Klantendienst doet ene keer zogezegd pogingen te zoeken waar het aan ligt en doen dan alsof ik de enige ben en het een onbekend probleem is. De andere keer krijg je als antwoord dat het een probleem is waar ze aan werken en ben je blijkbaar niet alleen. Laatste keer probeerden ze het op de zender te steken die volgens hen programmatie omgooien nadat zij ze kregen...hopeloos dus. Opnames staan er altijd onvolledig op. Ofwel wordt iets opgenomen wat helemaal gewoon een ander programma is. Orange gooide het nu blijkbaar over de boeg om maar gewoon niet meer te reageren op mijn laatste mail.

patrick2
Wijze
Wijze

@Sirene  , @pauwelynn  , @Festijn  , @wanderingbrwnie  

LEES hier onder het antwoord van onze moderator. Het is niet enkel bij jullie het probleem maar het is een algemeen probleem.

Er is een bug op de timing 😞

De Orange-stamleden proberen dit zo snel mogelijk op te lossen!

 

Alvast bedankt voor jullie bizongeduld.

 

Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren

🏹 Totem 🏹

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


wanderingbrwnie
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 Dateert van 19/06/2019...

In plaats van bizongeduld is het eerder geduld hebben van een luiaard/sloth 🙂 Maar goed, er zijn ergere dingen dan een kapotte tv gids in deze tijden.

patrick2
Wijze
Wijze

@wanderingbrwnie  inderdaad . De verwarring is er door dat je de post onder een oude post hebt gezet. Beste was geweest een nieuwe post te maken dan had ik die verwarring ook niet , mijn oprechte excuus. 

@pauwelynn  , @Sirene  , @Festijn  

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Sirene
Gewaardeerd verkenner

Dat geduld is inderdaad effectief helemaal klaar ondertussen. Een jaar na mijn eerste contact met Orange is niets veranderd. In tegendeeld. Een bug op timing zou trouwens absoluut niet verklaren waarom er soms ook gewoon totaal andere programma's spelen dan volgens de tv-gids zouden spelen. 

Leden met de meeste pluimen