Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-02-19 17h31
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik ben reeds meer dan 1 maand klant bij orange (tv, gsm en internet). Nu opeens bij het inschakelen van mijn tv krijg ik de melding dat mijn decoder niet is geactiveerd. Hoe kan dit opeens na meer dan een maand klant te zijn?
Ik ben reeds meer dan 1 maand klant bij orange (tv, gsm en internet). Nu opeens bij het inschakelen van mijn tv krijg ik de melding dat mijn decoder niet is geactiveerd. Hoe kan dit opeens na meer dan een maand klant te zijn?
Ugh @Foure,
Ugh @Ewaut,
Ugh @Rubenceup,
We kampten toen met wat hinder op onze decoders. Is intussen alles inorde?
Bedankt voor jullie begrip alvast!
Verblijd het hart
🏹 Totems Groet 🏹
Hier ook al meer dan een week geen televisie wegens zelfde probleem. Iedere zender is gedeactiveerd. Klantendienst laat weten dat er nog klanten zijn die hetzelfde probleem hebben, maar van een oplossing wordt niet gesproken.
Hier ook hetzelfde, sinds dinsdagmorgen.
Nog steeds niet opgelost...