Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-10-20 09h52
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds enige ttijd als ik in de tv gids op een programma sta, zie ik enkel nog "seizoen X afl x" staan. Er staat voor de rest geen info meer bij. Bij films staat er zelfs geen info meer bij. Je weet dus niet meer over wat het gaat.
De digicorder is al een paar maal herstart maar zonder resultaat.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@feldertom bedankt voor je antwoord, dan mag je dit topic
als opgelost aanvinken als je wil?
Nog een fijne dag.
@feldertom dat is raar want ik heb wel degelijk problemen ondervonden en vooral bij de opnames. Mijn opnames zijn helemaal niet goed er ontbreken delen of het is niet geheel opgenomen. Kwa informatie in de tv gids heb ik ook al gezien dat er geen programmatie beschikbaar is en was. Op dit moment heb ik net gekeken en zie ik wel informatie in de tv gids. Weet dat Telenet ook elke keer een update erin gooit want heb nu al twee keer kort achter elkaar een update gekregen dus technisch gezien is Telenet in staat om doormiddel van die weg de problemen proberen op te lossen. Dat kan dan bij Orange langer duren.
Betreft die ondertitels dat heeft niks met Telenet zijn kabel te maken. Dat ligt aan of de programmatie van de decoder of de schijf of iets anders maar hoe dat kan ook geen idee.
Natuurlijk is niet altijd alles de schuld van een ander en Orange zal er ook wel voor iets tussen zitten dat er een probleem is. Maar het is dan niet enkel aan Orange of die andere partij het op te lossen dat zal samen moeten gebeuren. Technisch gezien zouden ze het kunnen oplossen denk ik door een update dan moet je eens zien of er eentje beschikbaar is. Anders bel eens de klantendienst of contacteer het Webcare team dat is via Messenger op FB of Twitter. Die kunnen wel een dossier aanmaken en het probleem doorspelen naar de betrokken diensten.
@patrick2 intussen had ik al naar de klantendienst gebeld. Eerst zijn er de standaardtesten uitgevoerd, maar dit bracht geen oplossing. Er is een dossiernummer aangemaakt en de technische dienst gaat me contacteren.
@feldertom perfect houd er wel rekening mee dat dit even gaat duren. Dus ze zullen je niet direct bellen maar dat kan een paar dagen duren. Dat concludeer ik hieruit de reacties die ik lees , zelf stuur ik meestal per Messenger moet dan ook wel wachten maar dat is een vast geweten. Hopelijk brengen ze wel snel een oplossing want dit is niet fijn zo.
@patrick2 klopt, dit kon tot zeker 8 werkdagen duren. Ik hou u in ieder geval op de hoogte.
@feldertom beste eens je digicorder de stekker uit te trekken dus zonder stroom. Dan van de modem de stekker eruit en even wachten. Dan de modem herstarten , als je terug internet hebt dan de digicorder terug opstarten. Kijk eens wat voor resultaat dat geeft. Moest dat geen resultaat geven dan de digicorder eens terug zetten naar de fabrieksinstellingen met behoud van opnames. Laat je ons weten of het opgelost is ?