Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-10-20 18h25
Antwoorden: 2 antwoorden
ZEER ontevreden= Sinds een paar maanden, kan je op voorhand geen series meer opnemen. Het is zelfs zo erg geworden, dat je NIET meer kunt zient wat er morgen op het TV-programma staat. Waarom is dit aangepast? Gelieve een duidelijke oplossing te vinden, zoniet keer ik terug naar Telenet waar ze deze service wel hebben!
Ik kan niet langer series opnemen waardoor ik TV-prograamma's mis, dit vind ik niet langer TOLEREERBAAR. En Orange biedt ook generlei een gratis dienst aan om in het verleden te programmeren.
Waarom kan er niet langer TERUG gegaan worden naar deze service uit het verleden?
@Peeth goedemorgen, voor jou ...........
Ook ik heb dat probleem gehad.
Je kan deze eens gaan lezen en uitproberen:
https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/Je-decoder-een-reset-geven/m-p/70263#M28
Of doe een bericht via deze weg,
https://www.facebook.com/OrangeBelgium/
gaat sneller dan aan de telefoon nr 5000 hangen.
Hier werkt het weer allemaal, hangt misschien ook van de streek af?
Alleen info films niet bij VTM ligt bij hun.
Maar denk eraan als de gids niet goed werkt is het niet altijd van de provider.
Maar van de uitzender die niet alles heeft doorgegeven.
Succes.
@Peeth ik begrijp je frustratie en blijkbaar ben je ook niet de enige met de problemen van de tv gids. Beste is ook dat je belt of een bericht stuurt via het Webcare team via Messenger van Facebook of Twitter en een dossier laat aanmaken. Er zijn dus meerdere die dezelfde klachten hebben en een onderzoek is dus noodzakelijk.
Hier op de Tribe kunnen we niet verder helpen dan te zeggen herstart je decoder of herstart je modem en de decoder. Daarom verwijs ik je dus ook naar de technische mensen binnen Orange die dit moeten onderzoeken.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |