annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TV gids geen info

Topic gestart op: 15-10-20 09h52

Antwoorden: 14 antwoorden

feldertom
Gewaardeerd verkenner

TV gids geen info

OPGELOST

Sinds enige ttijd als ik in de tv gids op een programma sta, zie ik enkel nog "seizoen X afl x" staan. Er staat voor de rest geen info meer bij. Bij films staat er zelfs geen info meer bij. Je weet dus niet meer over wat het gaat. 

De digicorder is al een paar maal herstart maar zonder resultaat. 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@feldertom  bedankt voor je antwoord, dan mag je dit topic

als opgelost aanvinken als je wil?

Nog een fijne dag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
Josette
Wijze
Wijze

@feldertom  hier net hetzelfde liedje.

En @patrick2  niets helpt eraan!

Zeer vervelend.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

oei @Josette  dan denk ik dus dat het een algemeen probleem is dat de programmatie niet door komt of door gegeven is. Technisch gezien hoeft het dus niet de oorzaak bij Orange te zijn.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
feldertom
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 niets heeft geholpen. Toch bedankt voor mee te denken.

Echter vind ik het toch zeer merkwaardig. Ik ben nu sinds 7 maanden bij orange en ik heb in die 7 maanden de digicorder en modem al meer moeten herstarten dan in de meer dan 10 jaar dat ik bij telenet zat. In die 7 maanden heb ik al zeer veel problemen ondervonden met de tv gids (geen info, verkeerde info, opnames zelf annuleren, de programmas op verkeerd tijdstip weergeven, ...), dit is bij telenet nooit voorgevallen. Dus ik denk dat het probleem wel bij orange ligt.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@feldertom  dan zal ik je toch even moeten wakker maken dat Telenet dezelfde problemen heeft. Sinds de corona toestanden zijn begonnen en dan doel ik meer op het thuis werken en niet meer op kantoor samen zijn , zijn deze problemen beginnen voorvallen. Bij Telenet ontbreken namelijk ook dingen in de tv gids en daar loopt de programmatie ook niet goed en opnames die ook niet goed gedaan worden omdat de programmatie mis loopt. In de tv gids staat bijvoorbeeld 21 uur een film maar die film begint een half uur later en eindig dus ook later waardoor je , als je een opname ervan doet , deze opname volledig verkeerd loopt. 

Ik heb op dit moment nog tv en internet bij Telenet en ik zie het gewoon fout gaan en dan Orange die exact dezelfde problemen heeft. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
feldertom
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 toch vind ik u antwoord wel raar. Mijn ouders (die heel veel tv kijken) zijn ook bij telenet, en die hebben nog nooit hinder of problemen ondervonden met hun tv gids, zelfs de afgelopen maanden niet. Juist zoals volgend veel voorkomend probleem: als ik een programma kijk, bv op "vier" dan krijg ik zeer vaak de ondertitels van een andere post te zien bv van "VTM", als ik dan wegzap van "vier" en terugzap naar "vier", dan is het probleem opgelost. Daarom ben ik van mening dat die problemen echt wel bij orange liggen.

Maar desondanks ben ik wel blij dat u me heeft proberen helpen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen