- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
TV gids
Nog iemand problemen met de TV gids?
Het uur van aanvang van een programma vermeld in de TV gids komt niet overeen met de werkelijke start van het programma.. vb het nieuws op VRT staat in de TV gids om 14u, terwijl het wel begint om 13u.
Heel verwarrend om iets op te nemen.
Probleem doet zich voor bij VRT, PLAY4
Vriendelijk groet.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
met orange gebeld en de stroomdraad uittrekken voor 5a10 seconden terug insteken en het werkt terug
bij mij lijkt het in orde
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@fideba @Miebee @Glenny91 @rafsch een goedemorgen,
dat de gids niet altijd juist is ligt buiten de handen van Orange.
Meestal ligt aan de zenders die hun juiste uren en programma's niet op tijd doorgeven.
Je kan inderdaad dit eens proberen.
Heb jullie al eens alle stekkers uit de muren heaald,
ook van je eigen toestellen GSM - TV of tablet en modem en router?
Gedurende een paar minuten dan alles een voor een er terug insteken.
Probeer dat eens en kijk wat het doet.
Heeft dit niet geholpen doe dan eens via FB-Messenger een berichtje.
Succes.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Goedemorgen,
Na dit alles te hebben gedaan, weliswaar zonder succes, heeft het probleem zichzelf opgelost. Sedert gisterenavond is alles terug OK. 😉
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
hier was het ook, gefixt door de kabel uit te trekken!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
inderdaad, stroom van de decoder uittrekken, 10 seconden wachten, en terug in, en probleem opgelost ! tot aan de zomertijd, vermoed ik 🙂
