annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TV kijken via laptop

Topic gestart op: 04-06-22 20h43

Antwoorden: 17 antwoorden

Djano123
Gewaardeerd verkenner

TV kijken via laptop

Beste,

 

Er wordt al lang over gepraat maar hopelijk komt er snel wat van in de toekomst. Wij zouden het als klanten heel hard kunnen appreciëren mocht er een webapp of iets dergelijks komen zodat we tv kunnen kijken via laptop of pc. Momenteel is dit enkel mogelijk via de gsm of tablet. Helaas heeft niet iedereen dit ter beschikking.

Bij vele aanbieders is dit reeds wel een mogelijk ook wij zouden dit bij Orange graag zien gebeuren.

 

Vriendelijke groeten,

 

Labels (4)
0 pluimen
17 ANTWOORDEN 17
Josette
Wijze
Wijze

@Djano123 goedenavond,

misschien begrijp ik je niet goed.

Als wij onderweg zijn kijken we tv op mijn laptop.

Dus het kan hoor.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
LievenL
Gewaardeerd verkenner

Ja leg het eens goed uit.

0 pluimen
Djano123
Gewaardeerd verkenner

Beste,

 

Heel interessant om te horen. Hoe doen jullie dit dan precies?

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Djano123 goedemorgen,

we zetten de laptop op, zie dat je een wifi aansluiting hebt of maak een hotspot!

Registreer je eerst bij de zenders die je wil en zie dat je bent ingelogd.

Kies dan https://vtm.be/ - kies daar vervolgens voor: bovenaan- https://vtm.be/vtmgo

Maak je keuze van je programma- dan kan jij je eigen keuze vastzetten in mijn lijst.

Zo mis je nooit een aflevering. 

Zo kan je dit voor verschillende zenders doen.

Bij Een en VRT Nu- kan je voor verschillende zenders kiezen bovenaan rechts.

Je kan als je op de aflevering zelf staat deze aanduiden als favoriet.

Werkt hetzelfde als mijn lijst.

Eventjes zoeken maar het lukt je vast wel.

P.S: Opgelet in Buitenland geven de zenders niet altijd je afleveringen vrij.

Omdat ze de rechten niet hebben om dat te doen.

Succes. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Djano123
Gewaardeerd verkenner

Beste,


Dit is inderdaad een oplossing voor VTM en VRT. Als ik zoals gisteren naar de nations league match Italië -Duitsland wil kijken op pc is dit niet mogelijk. Dit werd uitgezonden op Eleven. Of moet ik dan een abonnement nemen op Eleven voor op pc te kijken terwijl ik het wel gewoon kan zien op de televisie. Hetzelfde met bijvoorbeeld eurosport.

Ik zou graag het aanbod van zenders waarvoor ik betaal compleet willen terugvinden op laptop. Op die manier kan ik ook naar de programma's kijken als er iemand anders al voor de televisie zit. Bij Telenet en Proximus is dit wel allemaal mogelijk. Ik vraag me af of dit ook een mogelijkheid wordt in de toekomst en hoe ik dit momenteel moet doen. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen