annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tips & Tricks : inlog account Eleven sports

Topic gestart op: 19-06-20 23h22

Antwoorden: 3 antwoorden

Robbe1
Gewaardeerd verkenner

Tips & Tricks : inlog account Eleven sports

 

Hallo ik heb een vraag of een tip

Als je een account maakt op Eleven Sports moet je betalen.

Daarnet zag ik dat je eindelijk vanuit de orange app kan werken met de chromecast.

Maar;

Ze zouden ook een apart Orange gedeelte kunnen maken op Eleven Sports (hiermee bedoel ik dan mee dat je kan inloggen met je orange account op Eleven Sports website/app) zodat je dan alles te zien krijgt op Eleven Sports wat inbegrepen zit in Orange Love. Zodat je op een makkelijkere manier kan werken met Eleven Sports.

Kan dit op een manier overgebracht worden?

Robbe

@Totem 

Labels (2)
3 ANTWOORDEN 3
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Robbe1  schreef:

 

Hallo ik heb een vraag of een tip

Als je een account maakt op Eleven Sports moet je betalen.

Daarnet zag ik dat je eindelijk vanuit de orange app kan werken met de chromecast.

Maar;

Ze zouden ook een apart Orange gedeelte kunnen maken op Eleven Sports (hiermee bedoel ik dan mee dat je kan inloggen met je orange account op Eleven Sports website/app) zodat je dan alles te zien krijgt op Eleven Sports wat inbegrepen zit in Orange Love. Zodat je op een makkelijkere manier kan werken met Eleven Sports.

Kan dit op een manier overgebracht worden?

Robbe

@Totem 


Ugh @Robbe1,

Totem heeft je rooksignaal aan de verantwoordelijke teams doorgegeven.

Totem's groetjes,

Totem

phil48
Leidende verkenner

De "Eleven Sports" app zit in ieder geval in de Google Playstore.

 

Als we daar (als Orange trio klanten) een login voor zouden krijgen, zouden we inderdaad via een android smart tv rechtstreeks kunnen kijken naar deze drie zenders, zonder te moeten streamen.

 

Een beetje zoals met de coyote app op smartphone met Koala, dus.

0 pluimen
rtl
Ervaren verkenner

Hoi,

Is hier al een update over? Momenteel is het namelijk niet mogelijk om op pc of laptop (windows noch macos heeft een app, enkel mobiele devices hebben deze mogelijkheid) naar de zenders van eleven te kijken. Terwijl dit via de website/browser wel gewoon zou kunnen.

Met de komst van de jupiler pro league vormt dit een probleem:

- Indien je een abonnement op de pro league via eleven sports neemt kan je niet via de orange decoder kijken, maar wel via de website van eleven sports.

- Indien je het abo via orange zou afnemen (wat logischer is, international is namelijk reeds inbegrepen), is het andersom. Zoals bij international kan je dan kijken op de decoder, maar niet via de website.

Als je met een Orange account zou kunnen inloggen op de website van eleven sports is dit probleem verholpen! 

Mvg

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen