annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TribeTip: Hoe reset uitvoeren op decoder

Topic gestart op: 16-03-19 09h07

Antwoorden: 2 antwoorden

Dkevin
Gewaardeerd verkenner

TribeTip: Hoe reset uitvoeren op decoder

Hallo

 

gisteren was mijn decorder vastgelopen. Enkel het rode lampje was op opgelicht en hij reageerde niet meer. Voor zij die dit probleem hebben heb ik de stappen van de reset hier onder even neergeschreven:

 

-achteraan zit een reset knop, hou deze ingedrukt. 

- trek de stroomkabel ongeveer 5 seconden uit

- steek de stroomkabel na de 5 seconden terug in. ( vergeet niet dat ondertussen de resetknop nog steeds ingedrukt is.)

- hou de resetknop nog 5 seconden ingedrukt nadat de stroomkabel is teruggeplaatst. 

De decorder zal nu herstarten. Je moet hem wel opnieuw instellen. Belangrijk is dat je hier gewoon steeds volgende doet en niet bij geavanceerd begint in te stellen. Je moet oa je WiFi, taal, tv-zenders instellen. Op zich niets moeilijk. Helemaal op het einde vroeg hij bij mij of ik de afstandsbediening wou instellen. Hier drukte ik op overslaan. 

 

Daarna kreeg ik een beeld van de afstandsbediening en moest ik gewoon op “exit” duwen. 

Labels (2)
2 ANTWOORDEN 2
Jeroewn
Leidende verkenner

Ik heb dit probleem ook gehad, vlak na de laatste update voor de digibox. 

0 pluimen
elosopardo
Ervaren verkenner

Heb identiek hetzelfde probleem gehad en ook een reset heeft bij mij geholpen... Jammer maar ja zo veel werk was het nu ook weer niet, tenzij je al je zenders in een andere volgorde had gezet...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen