Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-08-22 18h50
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Plots zie ik vanmorgen een update bij Love Trio waarbij o.m. Kanaal Z en een paar andere zenders zijn verwijderd. Dat is een kanaal met bedrijfs- en ondernemings- en beursnieuws specifiek naar Vlaanderen gericht. Kan dit terug opgenomen worden aub ?
Waarom ? Bij Telenet hadden we dit altijd en het is voor mij een belangrijk kanaal.
Waar vind ik de meest recente programmalijst ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ja ik zie nu bij het heropstarten dat de zenders o.m. Kanaal Z opnieuw worden toegevoegd.
Ja ik zie nu bij het heropstarten dat de zenders o.m. Kanaal Z opnieuw worden toegevoegd.
Via deze link kan je eens bekijken welke zenders er beschikbaar zijn in jou regio. Als ik bekijk welke zenders er bij mij beschikbaar zouden zijn dan zie ik kanaal Z er wel nog tussen staan. Of wel is dit niet meer correct of wel is er gewoon ergens een fout op dit moment waardoor de zender niet beschikbaar is.
Je kan altijd eens je modem en decoder herstarten en zien of dit het oplost. Je kan ook nog ergens in je instellingen je zenders opnieuw laten zoeken en zien of het op die manier opnieuw terug gevonden wordt.