Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-12-19 09h26
Antwoorden: 15 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Mijn decoder loopt regelmatig vast. Met foutmelding. Nadien is het programma in klein hoekje rechts te zien en de rest is zwart. Ik heb hier al eens orange voor gecontacteerd en de technieker heeft alles nagekeken. Alles was normaal maar het blijft toch wekelijks.. heeft nog iemand dit?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@LnPrjn zorg er ook wel voor dat er geen speling zit op de kabels in je decoder, tv of modem kan ook één van de oorzaken zijn en vervang je die door een nieuwe kabel. Succes ben eigenlijk met de kerst maaltijd bezig 🎅 ho,ho,ho 😉.
Wat je zou kunnen doen is een timerklok plaatsen voor de stekker van uw decoder. Daarmee dan elke nacht uw decoder een periode van enkele uren zonder stroom zetten.
Het zou niet mogen zijn, maar er is de praktijk gebleken dat de meeste decoders daar wel baat bij hebben en veel minder storingen vertonen.
En baat het niet, het schaadt ook niet.
Prettige Kerst 🎄
@LnPrjn wel belangrijk te weten welke foutmelding u ziet. U kan dan altijd eens zoeken op het forum of er meerdere zijn met die specifieke foutmelding. Dat de technieker het heeft nagezien en dat die zegt het is normaal dan wil ik de technieker terug en die zet mij een nieuwe decoder. U bent klant en het dient te werken zoals het hoort. Weet wel dat de decoders van Orange niet de aller beste zijn , er zijn toch links en rechts wat probleempjes mee. Hopelijk komt Orange volgend jaar met nieuwe decoders.
@Movieman en zoals ze nu met elkaar ' omgaan ' zie ik het niet gebeuren. Zoals het nu al aan toe gaat als er dingen fout gaan bij een overstap en de klant heen en weer wordt gestuurd zie ik nog geen samenwerking komen. En Telenet kennende wil de monopoly blijven behouden.
Dan komt er bij mij de volgende vraag op , ik heb dus de play more omdat we veel films kijken , ( is de enige reden dat ik nog bij telenet ben samen met terug kijk tv ) wie gaat er dan in die diensten voorzien? Proximus heeft ook zo een dienst maar die kan je beter niet nemen is geld weggegooid.
@patrick2 heb die dienst bij Proximus ook nooit genomen was echt armoede troef. Play More heb ik altijd gehad in de jaren dat ik bij Telenet was en die waren in de meerderheid zelfs van de beginperiode. Indertijd enkele jaren Proximus genomen omdat waar ik toen woonde de internetverbinding vanTelenet niet de snelheid haalde waar ik voor betaalde bij Proximus wel.
@LnPrjn wel belangrijk te weten welke foutmelding u ziet. U kan dan altijd eens zoeken op het forum of er meerdere zijn met die specifieke foutmelding. Dat de technieker het heeft nagezien en dat die zegt het is normaal dan wil ik de technieker terug en die zet mij een nieuwe decoder. U bent klant en het dient te werken zoals het hoort. Weet wel dat de decoders van Orange niet de aller beste zijn , er zijn toch links en rechts wat probleempjes mee. Hopelijk komt Orange volgend jaar met nieuwe decoders.
@LnPrjn zorg er ook wel voor dat er geen speling zit op de kabels in je decoder, tv of modem kan ook één van de oorzaken zijn en vervang je die door een nieuwe kabel. Succes ben eigenlijk met de kerst maaltijd bezig 🎅 ho,ho,ho 😉.
Bedankt! Het kan idd maar helpen he! Ik ga het vandaag al testen! 😊🎄