Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Ervaren verkenner

Tv en decoder

OPGELOST

Mijn decoder loopt regelmatig vast. Met foutmelding. Nadien is het  programma in klein hoekje rechts te zien en de rest is zwart. Ik heb hier al eens orange voor gecontacteerd en de technieker heeft alles nagekeken. Alles was normaal maar het blijft toch wekelijks.. heeft nog iemand dit? 

Labels (1)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Highlighted
Leidende sjamaan

@Movieman  dat zou voorzichtig gezegd een goed idee zijn maar ik ben daar niet voor. Ten eerste wat voor decoder zou je dan moeten kopen , en waar koop je die. Hoe krijgt je decoder het signaal , want enkel Proximus heeft tv over internet , Orange en Telenet niet. Wat bij defecten aan de decoder , voorlopig voor mij niet persoonlijk. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Highlighted
Aspirant genezer

@patrick2 wat in Nederland kan moet hier ook kunnen maar dat is aan de providers om uit te maken wat kan, feit is dat je kan besparen als jezelf over de decoder beschikt. Uiteindelijk betaald u en ik de decoder af bij je provider die uiteindelijk ten alle tijden moet blijven werken.

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Movieman  en zoals ze nu met elkaar ' omgaan ' zie ik het niet gebeuren. Zoals het nu al aan toe gaat als er dingen fout gaan bij een overstap en de klant heen en weer wordt gestuurd zie ik nog geen samenwerking komen. En Telenet kennende wil de monopoly blijven behouden. 

Dan komt er bij mij de volgende vraag op , ik heb dus de play more omdat we veel films kijken , ( is de enige reden dat ik nog bij telenet ben samen met terug kijk tv ) wie gaat er dan in die diensten voorzien? Proximus heeft ook zo een dienst maar die kan je beter niet nemen is geld weggegooid. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Highlighted
Aspirant genezer

@patrick2 heb die dienst bij Proximus ook nooit genomen was echt armoede troef. Play More heb ik altijd gehad in de jaren dat ik bij Telenet was en die waren in de meerderheid zelfs van de beginperiode. Indertijd enkele jaren Proximus genomen omdat waar ik toen woonde de internetverbinding vanTelenet niet de snelheid haalde waar ik voor betaalde bij Proximus wel. 

0 pluimen
Highlighted
Ervaren verkenner

@Anonymous @Movieman 

Het is inderdaad een heen en weer geloop maar ik was al blij dat er geen extra kosten bij zaten. Buiten het feit dat de decoder niet altijd werkt ben ik wel tevreden. Ik kijk niet zo veel tv dus dan is het wel even *** als ie net dan ook niet werkt, haha..ik ga de klantendienst nog maar eens contacteren voor een nieuwe. 

Inderdaad! Vroeger had ik telenet en dat ging vlotter. 

0 pluimen
Highlighted
Community Manager
Community Manager

Mijn decoder loopt regelmatig vast. Met foutmelding. Nadien is het  programma in klein hoekje rechts te zien en de rest is zwart. Ik heb hier al eens orange voor gecontacteerd en de technieker heeft alles nagekeken. Alles was normaal maar het blijft toch wekelijks.. heeft nog iemand dit? 

Hallo @LnPrjn,

Ik zie dat deze vraag al gesteld werd in dit gesprek. Aarzel zeker niet om de antwoorden van de andere tribers te lezen. Je mag je mening zeker met hen ook delenJ

Groetjes,

Nelson

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen