Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-12-19 09h26
Antwoorden: 15 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Mijn decoder loopt regelmatig vast. Met foutmelding. Nadien is het programma in klein hoekje rechts te zien en de rest is zwart. Ik heb hier al eens orange voor gecontacteerd en de technieker heeft alles nagekeken. Alles was normaal maar het blijft toch wekelijks.. heeft nog iemand dit?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@LnPrjn zorg er ook wel voor dat er geen speling zit op de kabels in je decoder, tv of modem kan ook één van de oorzaken zijn en vervang je die door een nieuwe kabel. Succes ben eigenlijk met de kerst maaltijd bezig 🎅 ho,ho,ho 😉.
Wat je zou kunnen doen is een timerklok plaatsen voor de stekker van uw decoder. Daarmee dan elke nacht uw decoder een periode van enkele uren zonder stroom zetten.
Het zou niet mogen zijn, maar er is de praktijk gebleken dat de meeste decoders daar wel baat bij hebben en veel minder storingen vertonen.
En baat het niet, het schaadt ook niet.
Prettige Kerst 🎄
@LnPrjn wel belangrijk te weten welke foutmelding u ziet. U kan dan altijd eens zoeken op het forum of er meerdere zijn met die specifieke foutmelding. Dat de technieker het heeft nagezien en dat die zegt het is normaal dan wil ik de technieker terug en die zet mij een nieuwe decoder. U bent klant en het dient te werken zoals het hoort. Weet wel dat de decoders van Orange niet de aller beste zijn , er zijn toch links en rechts wat probleempjes mee. Hopelijk komt Orange volgend jaar met nieuwe decoders.
@Anonymous @LnPrjn dit is nu het grote verschil tussen Orange en Telenet waar je allang een andere decoder had mogen afhalen in het Telenetcenter. Doch wat huurprijs betreft dezelfde als bij Orange vanaf de tweede decoder heb je zelfs een prijsvoordeel bij Telenet. Daarom onze vraag aan Orange om iets gelijkaardigs op poten te zetten met een oorverdovende stilte als gevolg. De voordelen zijn nochtans bekend al was het enkel omtrent klantentevredenheid, de klantendienst zou tenminste een oplossing kunnen aanbieden aanvaardbaar voor de klant. Niet telkens een technieker langs sturen want je gaat zien die komt langs en het werkt dus mag je nog eens extra betalen. Men moet er zich van bewust zijn dat de tevreden klant niet zal bellen. Nu kweekt men gefrustreerde klanten die als het te ver gaat de klantendienst slachtoffer zal zijn van de scheldpartijen waardoor die op den duur minder gemotiveerd zijn enz.