Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-02-25 23h02
Antwoorden: 7 antwoorden
Mijn TV gaat sinds enige tijd niet meer automatisch aan als ik de TV box start met de rechterknop van de afstandsbediening..Enkel het oranje streepje gaat branden op die kleine box. Ik moet de Tv dan starten met de linkerknop op de afstandsbediening. Het omgekeerde werkt ook niet Tv box uit schakelen . Oranje streepje gaat uit op de box maar de tv blijft aan. Na enige tijd komt de text op tv niet verbonden. Je moet de tv dan met de linkerknop uit doen wat we echter zeer vervelend vinden. De tv is een samsung.Afstandsbediening koppelen reeds gedaan . Dat is succesvol. En beide HDMI instellingen staan ook aan . 2 blauwe schuivertjes naar rechts. Gebeld naar de klantendienst maar die vrouw weet het ook niet. DAT NOEM IK TRIESTIG !
Het eerste wat ze meestal zeggen is alles eens resetten? Ook batterijen vervangen, je weet maar nooit.
En anders nog eens bellen, dan krijg je hoogstwaarschijnlijk iemand anders ad lijn die het wel weet. Doe ik ook soms, gewoon terugbellen en hopen dat je iemand anders ad lijn krijgt 😄
Aan de batterijen zal het niet liggen
zou de hdmi kabels eens uittrekken en terug goed insteken. Als je een ander hdmi slot hebt aan je TV, dit ook eens proberen