annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tv limburg niet beschikbaar!

Topic gestart op: 05-07-21 22h48

Antwoorden: 20 antwoorden

MichaelG
Orange-werknemer

Tv limburg niet beschikbaar!

Mijn onkel is onlangs klant geworden , weggegaan bij telenet …

bij telenet was tv limburg geen probleem hier lijkt het om een of andere redene niet te lukken. Als het werkt op telenet is er geen redene dat het niet op orange werkt ! Postcode is 3920 , iemand enige suggestie?

Labels (1)
20 ANTWOORDEN 20
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  

Ik heb even de post herlezen en @MichaelG is toch niet respectloos ? 

Het geen dat die vraagt is heel normaal dus daar is totaal niks mis mee. Het advies dat ik geef is zelfs de juiste manier want er is iets mis gegaan bij de activering. 

Het enige waarom ik vraag wat die doet bij Orange is om er achter te komen of er een persoonlijke helpdesk is waar die eventueel terecht kan om sneller geholpen te kunnen worden. In zijn titel aanduiding staat Orange werknemer. Maar voor de 'normale' werknemer is niet altijd mogelijk om via de speciale helpdesk te gaan waardoor die naar de 'gewone' klantendienst moet gaan. 

Hier is naar mijn mening niks respectloos aan en vraagt dus gewoon hulp net zoals vele andere. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 : ik begrijp niet goed waar iedereen dat haalt van dat niet respect hebben? men moet duidelijk mijn eerste post nog eens herlezen .

 

Groeten,

bigM

0 pluimen
MichaelG
Orange-werknemer

Via een oud-collega (iemand die nu bij orange-kabel werkt)  heb ik inmiddels intern contact gehad , die verzekerde me dat het moet werken . Men ging een technicus ter plaatse sturen om te checken. Men vermoed dat dit eventueel aan de binnen bekabeling kan liggen , laten we hopen dat dit iets oplevert , ik laat weten wat het eventueel geweest is.

Zoals gezegd , kan een werknemer niet altijd speciale kanalen volgen voor een probleem , vaak moeten ook wij via de normale helpdesk passeren. In dit geval is het zelfs niet vr mij persoonlijk hier werkt alles perfect. De persoon waarvoor ik contact opneem is totaal niet technisch. Je weet wel hoe het werkt , problemen ah ja iemand in de familie werkt voor orange 🙂 , nu ik had hem ook gezegd dat ik heel tevreden was met de dienst vandaar dat ze klant geworden zijn 

Op dit moment ben ik in dienst bij B2B ( business 2 business) , wij werken met grote klanten (bedrijven)

 

 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@MichaelG  

Ah kijk dus je hebt dus niet eens toegang tot een 'speciale' helpdesk om eerder geholpen te worden en dient men dus via de gewone reguliere klantendienst te gaan. ( ken het nog van in de tijd dat ik voor de business klantendienst werkte bij Telenet). Als ik een probleem had ( wat eigenlijk heel zelden tot nooit was ) moest ik ook gewoon binnen bellen. 

Laten we hopen dat dit het probleem oplost door middel van de kabel en de technieker maar ik vrees vanuit technisch oogpunt gezien dat de activering niet correct is. Als je namelijk iets activeert op een digicorder dient je postcode juist te zijn en één cijfer kan al het verschil maken om de regionale zender te ontvangen of niet. En dat je dit wel goed ingeeft op een digicorder dat kan maar achterliggend moet het ook matchen samen natuurlijk. Maar dit is maar een denkwijze en vanuit technisch punt gezien van mijn kant hé kan ook perfect zijn dat dit aan de kabel ligt. Maar dan zou dat wel meerdere zenders moeten betreffen lijkt mij aangezien er op die MUX meerdere kanalen zitten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
MichaelG
Orange-werknemer

Om heel eerlijk te zijn ben ik ook eerder sceptisch 🙂 De postcode is idd belangrijk een vd de testen die ik probeerde was namelijk de postcode van buurgemeentes. Resultaat was echter hetzelfde. Volgens mij zorgt de postcode er enkel voor dat zenders geconfigureerd staan op de box , de netbeheerder kan lichte verschillen hebben per gemeente. Wat ik niet weet is wat die zenderscan doet … kijkt die echt op de signalen vd binnenkomende kabel (zoals vroeger bij een tv ?) , of gebruikt hij de settings vd postcode om een scan te doen ?

ik wacht effe af en hoop dat ze het kunnen oplossen , los vh feit dat tvlimburg niet werkt , voor mezelf zou ik dit niet eens erg vinden , kijk hier maar heel af en toe naar , nu voor de persoon in kwestie lijkt het belangrijk te zijn 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen