annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tv limburg niet beschikbaar!

Topic gestart op: 05-07-21 22h48

Antwoorden: 20 antwoorden

MichaelG
Orange-werknemer

Tv limburg niet beschikbaar!

Mijn onkel is onlangs klant geworden , weggegaan bij telenet …

bij telenet was tv limburg geen probleem hier lijkt het om een of andere redene niet te lukken. Als het werkt op telenet is er geen redene dat het niet op orange werkt ! Postcode is 3920 , iemand enige suggestie?

Labels (1)
20 ANTWOORDEN 20
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@MichaelG Bij mij geeft hij de settings van de postcode voor de scan gedaan .wat ik er wel bij moest kopen was een OrangeMeshWIFI  dan ging alles perfect en begon hij alles posten goed te zoeken . 
Hoop dat je de persoon er mee kan helpen veel succes 🤞 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@MichaelG  

De postcode scan zorgt er voor dat je je zenders kan ontvangen , wat logisch klinkt 🙂 Maar nu komt het die scan zorgt er ook voor dat je de juiste zenders ontvangt en dan met name de regionale zenders. Zenders zoals VTM of Canvas of VIER of eender welke 'normale' zender zie je dan toch wel. 

Als je in een deelgemeente woont zou je eigenlijk zelfs al de hoofdpostcode moeten gebruiken op de digicorder om dus ook de regionale zenders te kunnen ontvangen. Het is niet zoals de postbode die langs komt die zegt hé het is postcode zoveel dat is voor die persoon. Want als je bij de post een andere postcode gebruikt ligt je post geheel bij iemand anders. Het is zelfs zo dat sommige die ergens op een grens gebied wonen tussen bepaalde regio's die ontvangen dan ineens 2 regionale zenders. Terwijl de persoon die twee meter verder het gebied in woont enkel maar de plaatselijke regionale zender ontvangt. 

Maar zoals ik al zei ik vermoed dat daar ergens de boosdoener ligt. Maar er gaat een technieker komen dus we gaan zien wat de oorzaak is en de oplossing. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@MichaelG Als Orange werknemer zou u dit het beste moeten weten ....

Anders zou u @patrick2 @Josette @Cdt24801 @Tinneke2  enz ook op dit forum Orange werknemer kunnen maken.

Ps: dit is gewoon mijn mening ... 

Groeten,

bigM

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous  Dank u toch iemand die nog in mij gelooft . Zoeken Zoeken . En anders bellen moet hij doen jeetje 🙄
Lief van jou .xx

Josette
Wijze
Wijze

@Anonymous  bedankt voor je respect! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen