annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tv limburg niet beschikbaar!

Topic gestart op: 05-07-21 22h48

Antwoorden: 20 antwoorden

MichaelG
Orange-werknemer

Tv limburg niet beschikbaar!

Mijn onkel is onlangs klant geworden , weggegaan bij telenet …

bij telenet was tv limburg geen probleem hier lijkt het om een of andere redene niet te lukken. Als het werkt op telenet is er geen redene dat het niet op orange werkt ! Postcode is 3920 , iemand enige suggestie?

Labels (1)
20 ANTWOORDEN 20
Josette
Wijze
Wijze

@MichaelG  goedemorgen,

hier nooit last staat nu op nr 13.

Gisteren zelfs nog om 18.30 uur nieuws gekeken.

Postcode 3960. 

Zou bij jullie moeten lukken hoor!

Laat de zenders eens opnieuw lopen dat ze zichzelf instellen? 

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
MichaelG
Orange-werknemer

Beste ,

nummer 13 bestaat op de box niet gaat van 12 naar 14 …

als je gaat zoeken naar zenders staat tv limburg nergens in het lijstje van zenders …

 

Moet Orange ergens iets op hun systemen aanpassen om deze wel te ontvangen …? Ik vrees van wel. 

vroeger kon je zelf manueel de settings zetten vd kanalen , maar ik ken de bitrate , qam en dergelijke van tvlimburg niet … Misschien dat het zo kan lukken.

mvg

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@MichaelG  Op je tv moet je dat zoeken hé.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@MichaelG  

Bel even de klantendienst en vraag dat ze deze zenders vrijgeven. Bij de activering is er ergens verkeerd gegaan waarschijnlijk waardoor deze zender niet zichtbaar wordt. 

War voor werk doe je zelf binnen Orange? Hebben jullie geen helpdesk die je kan raadplegen om je te helpen hiermee ? 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
MichaelG
Orange-werknemer

Hmm via een collega intern op zoek gegaan naar het probleem . Technieker is ter plaatse geweest , ook hij heeft enkel kunnen vaststellen dat de binnen installatie tip top in orde is ook . Heeft het niet kunnen oplossen , ik weet niet wat next is …

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen