Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-02-25 18h08
Antwoorden: 3 antwoorden
De TV lite app werkt bij mij voor geen meter. Bij live kijken blijft het scherm telkens laden wanneer ik een andere zender kies. Bij afsluiten van de app, en heropstarten kan ik eventjes een andere zender bekijken, tot dat ik nogmaals van zender wil veranderen. Als dit is hoe goed de app werkt, zeg ik deze zeker terug op. Dan kijk ik liever via de eigen apps van de zenders. Iemand raad hiermee?
@Nicken83 goedenavond,
Als die actieve simkaart in je toestel geen Orange-simkaart is, kan de app je niet herkennen als Orange-klant.
Om dit op te lossen, kan je in de instellingen van je toestel de actieve simkaart voor mobiel surfen aanpassen. Zorg ervoor dat je Orange-simkaart de actieve simkaart is.
Heb je de goede app? Orange TV Plus Belgium
Probeer dat eens?
Succes.
De simkaart in mijn toestel is wel degelijk een orange simkaart, en de app herkent mij wel als orange klant. Bij het opstarten werkt de app ook normaal zoals beschreven. Mijn frustratie is dat de app voortduren blijft haperen, en hierdoor totaal de maandelijkse 10 euro niet waard is volgens mij...
@Josette voor de Orange TV Lite abonnementen is geen geen Orange simkaart nodig, dit geldt enk voor de My Orange BE applicatie. Zou ook raar zijn natuurlijk, want je kan internet en tv ook afnemen zonder gsm van Orange. ☺️
@Nicken83 als ik het goed begrijp heb je de Orange TV Lite applicatie. Deze app is uitgefaseerd. Inmiddels wordt voor eender welk tv abonnement dezelfde app gebruikt. Deze app heet op Android (ik vermoed ook op iOS) 'Orange TV Go Belgium'. Probeer deze app eens. Ik vermoed dat het een hoop zal oplossen. 🙂