Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-21 07h21
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo mijn tv springt steeds aan krijg hem niet uit heb cec uitgezet maar dit helpt niet heb een tv van Sony kan iemand me helpen
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb ook een Sony en met de cec aangezet in de decoder. Alles werkt perfect. Als ik de decoder aanzet gaat de TV aan, als ik de decoder afzet gaat de TV uit.
Ofwel zit er een probleem in de decoder, ofwel een probleem met de TV.
Als je je decoder eens een tijdje afkoppelt van de TV, gaat de TV dan ook nog aan ?
Indien JA zul je de klantendienst moeten bellen, indien NEE zit het probleem in je TV
Heb ook een Sony en met de cec aangezet in de decoder. Alles werkt perfect. Als ik de decoder aanzet gaat de TV aan, als ik de decoder afzet gaat de TV uit.
Ofwel zit er een probleem in de decoder, ofwel een probleem met de TV.
Als je je decoder eens een tijdje afkoppelt van de TV, gaat de TV dan ook nog aan ?
Indien JA zul je de klantendienst moeten bellen, indien NEE zit het probleem in je TV
Bedankt voor de reactie heb cec aan gezet en nu blijkt dat hij het wel voorlopig goed doet
Fingers crossed @Kevin11