annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tv springt steeds aan

Topic gestart op: 01-04-21 07h21

Antwoorden: 4 antwoorden

Kevin11
Gewaardeerd verkenner

Tv springt steeds aan

OPGELOST

Hallo mijn tv springt steeds aan krijg hem niet uit heb cec uitgezet maar dit helpt niet heb een tv van Sony kan iemand me helpen 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

@Kevin11 

Heb ook een Sony en met de cec aangezet in de decoder.  Alles werkt perfect.  Als ik de decoder aanzet gaat de TV aan, als ik de decoder afzet gaat de TV uit.

Ofwel zit er een probleem in de decoder, ofwel een probleem met de TV.

Als je je decoder eens een tijdje afkoppelt van de TV, gaat de TV dan ook nog aan ?

Indien JA zul je de klantendienst moeten bellen, indien NEE zit het probleem in je TV

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Josette
Wijze
Wijze

@Kevin11  fijn te lezen dat het is opgelost.

Deze krijg je van mij.

Tagnieuw.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Kevin11 

Heb ook een Sony en met de cec aangezet in de decoder.  Alles werkt perfect.  Als ik de decoder aanzet gaat de TV aan, als ik de decoder afzet gaat de TV uit.

Ofwel zit er een probleem in de decoder, ofwel een probleem met de TV.

Als je je decoder eens een tijdje afkoppelt van de TV, gaat de TV dan ook nog aan ?

Indien JA zul je de klantendienst moeten bellen, indien NEE zit het probleem in je TV

 

0 pluimen
Kevin11
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de reactie heb cec aan gezet en nu blijkt dat hij het wel voorlopig goed doet 

Gregory
Wijze
Wijze

Fingers crossed @Kevin11 

Leden met de meeste pluimen