Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-09-22 12h20
Antwoorden: 12 antwoorden
Hallo,
ik zit met het volgende probleem,
De programmagids gaat maar 1 dag ver en de miniatuurweergave is er niet in de programmagids.
Het vreemde is dat als ik de ethernet kabel op de digicoder even uittrek en opnieuw insteek, dit wel werkt. Echter na +/- 1 dag is dat weer hetzelfde en kan ik die handeling herhalen.
Wanneer het probleem zich voordoet, en ik ga via de instellingen een internettest doen, dan zegt hij dat alles "ok" en "uitstekend" is. Op de modem zie ik ook dat de digicoder correct een IP adres krijgt.
De digicorder is direct verbonden met de modem.
Bedankt!
Mattie
Ja, op de nieuwe kan je ook apple TV, netflix, vtm go, vrt en zo zetten - kan ik op mijn TV.
Voordeel om op de nieuwe decoder te zetten is (1) Dat je verder kan werken met de afstandsbediening van de nieuwe decoder en (2) de source op de TV niet moet verzetten van de decoder naar de TV en achteraf terug omgekeerd.
Nu moet je wel soms de source verzetten dacht ik apple tv kaske <-> decoder
neen, source verzetten hoeft niet, als ik de apple tv aan zet, dan veranderd de tv automatisch. Wel dien ik dan uiteraard de apple tv met zijn eigen afstandsbediening te bedienen.
Nooit tegengekomen @Mattie
Kun je de ethernetkabel van de decoder even uit trekken en deze op wifi zetten en zien hoe dat evolueert ?
( weet dat als wifi geconfigureerd is en je een ethernet kabel in de decoder steekt, die automatisch de kabel zal gebruiken)
Veel internet verkeer gebruikt de decoder niet - tenzij je de nieuwe hebt en IPTV doet ( netflix, apple TV, ...)