Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-09-22 12h20
Antwoorden: 12 antwoorden
Hallo,
ik zit met het volgende probleem,
De programmagids gaat maar 1 dag ver en de miniatuurweergave is er niet in de programmagids.
Het vreemde is dat als ik de ethernet kabel op de digicoder even uittrek en opnieuw insteek, dit wel werkt. Echter na +/- 1 dag is dat weer hetzelfde en kan ik die handeling herhalen.
Wanneer het probleem zich voordoet, en ik ga via de instellingen een internettest doen, dan zegt hij dat alles "ok" en "uitstekend" is. Op de modem zie ik ook dat de digicoder correct een IP adres krijgt.
De digicorder is direct verbonden met de modem.
Bedankt!
Mattie
even een update hierover,
aangezien de helpdesk hier niet mee kon verder helpen,
Ik heb dus via de reset knop aan de achterkant de fabrieksinstellingen van de digicorder hersteld, daarna de installatie wizard doorlopen. So far, so good, voorlopig werkt dit terug.
Fingers crossed @Mattie
Net de helpdesk aan de lijn gehad, zien geen probleem.
Digicorder op een andere poort moeten steken en de digicorder gereset.
Zullen morgen zien wat het resultaat is 🙂
@Gregory , dat heb ik inderdaad ook al geprobeerd, maar is hetzelfde resultaat. Dan werkt het even, maar de volgende dag niet meer. Heb nog de oude decoder. Andere aparaten die met kabel verbonden zijn en waar een monitoring opstaat, maken geen melding dat de ethernet connectie zou onderbroken zijn.
Wat ik wel vreemd vind dat als ik een test doe van zowel mijn WIFI als Ethernet, hij altijd zegt dat alles in orde is...
Bedankt alvast voor je antwoord.