Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-03-19 12h48
Antwoorden: 4 antwoorden
Sinds een kleine twee weken kan ik enkele zenders niet meer bekijken op mijn decoder. Er verschijnt op deze kanalen foutcode H413 of H414. Klantendienst maakte toen meteen een dossier aan voor een "achterligggende" dienst, maar die laten niks van zich horen, en dit nu bijna 2 weken. Méér dan : "we hebben het doorgegeven" krijg ik niet als uitleg. Iemand die dit ook al voorhad ? En is dergelijke traagheid bij de technische dienst normaal ? Ik betaal voor een volledig zenderaanbod en kan die niet bekijken.
Sinds een kleine twee weken kan ik enkele zenders niet meer bekijken op mijn decoder. Er verschijnt op deze kanalen foutcode H413 of H414. Klantendienst maakte toen meteen een dossier aan voor een "achterligggende" dienst, maar die laten niks van zich horen, en dit nu bijna 2 weken. Méér dan : "we hebben het doorgegeven" krijg ik niet als uitleg. Iemand die dit ook al voorhad ? En is dergelijke traagheid bij de technische dienst normaal ? Ik betaal voor een volledig zenderaanbod en kan die niet bekijken.
Ugh @KoenVDB,
De Orange-stamleden fluisterden me in dat intussen alles in orde is?
Ik wil je toch van harte bedanken voor je geduld!
Proef de zon-zoete bessen van de aarde
🏹 Totems Saluut 🏹
Bij mij gaat het weliswaar niet over het niet ontvangen van bepaalde kanalen maar ben ook al 2 weken aan het wachten op een telefoontje van iemand van de technische dienst voor 1 decoder waar ook een dossiernummer van is aangemaakt. Blijkbaar is dat het nieuwe nu en dan verschiet men er van dat de klant het moe wordt en wat onvriendelijker wordt bij contactname met de klantendienst. Uiteraard is dat dan ook weer niet de oplossing maar is ook meer uit machteloosheid terwijl de echte boosdoeners buiten schot blijven en de eerstelijns medewerkers steeds de pineut zijn. Maar bovenal is de klant het kind van de rekening.
@KoenVDB waarschijnlijk gaat het probleem ook bekeken moeten worden samen met Telenet. Aangezien deze de kabel in handen hebben en het probleem best eens buiten zou kunnen zijn moet het bekeken worden . Misschien technisch gezien een probleem op de muxen maar daar zou een technieker voor moeten komen. En moest deze komen gaat het zo ie zo een technieker zijn van Telenet omdat het probleem zich aan de kabel voor doet. Zou afwachten ook al weet ik dat nu al 2 weken lang is en dat men toch eerder een oplossing graag ziet komen.
Het minste dat men kan doen is toch "iets" laten weten, wat ook de mogelijke oorzaak is. 1ste lijnsbijstand kan niks doen en dat begrijp ik, maar de complete stilte van de achterliggende dienst is bijzonder klantonvriendelijk. Ik dring er verder niet op aan, als ze tegen morgen niks ondernemen is het simpel voor mij, andere providers staan te popelen om je tot hun klant te mogen rekenen. En ik zal daarenboven nog profijt doen door een regeling met de 2 grootste providers van mijn werkgever. Jammer maar het is niet anders.