- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Lang wachten op aansluiting internet/TV door Telenet
Orange laat mij in de steek !!
26 dagen wacht ik op aansluiting ( internet/TV ) antwoord Telenet moet eerst kabel aansluiten in kelder 5' minuten werk alles aanwezig.
Reeds tweemaal kat gestuurd, oplossing van jullie zijde nihil maar wel factuur sturen.
Mvg.
Jerry
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Orange laat mij in de steek !!
26 dagen wacht ik op aansluiting ( internet/TV ) antwoord Telenet moet eerst kabel aansluiten in kelder 5' minuten werk alles aanwezig.
Reeds tweemaal kat gestuurd, oplossing van jullie zijde nihil maar wel factuur sturen.
Mvg.
Jerry
Ugh @jerryocean,
Ik vind dit heel jammer om te lezen. 😞
Heb de Orange-stamleden meteen gesignaleerd over je situatie.
Zij zullen je contacteren om dit zo snel mogelijk op te lossen!
Proef de zon-zoete bessen van de aarde
🏹 Totems Saluut 🏹
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Als Telenet weet dat je geen klant wordt bij hen kan je eeuwig wachten op je aansluiting. Ik had hetzelfde probleem. Uiteindelijk een abonnement afgesloten met Telenet waarop alles in een vingerknip was aangesloten.
Nu probeer ik sinds december 2018 opnieuw de overstap te maken naar Orange, maar hun Orange TV is een grote mop. (ik wacht al 65 dagen op signaal)
Dus dit weekend keer ik terug naar de basis. Het duurdere Telenet, maar hun producten werken wel. En bij problemen kan er ook effectief iets opgelost worden.
Het verhaal van de facturen klinkt me bekend in de oren.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik vind het altijd heel spijtig om zulke dingen te moeten lezen. Helaas gebeurt het wel eens ...
En ik ben het met u eens dat zoiets niet zou mogen gebeuren. Ik weet het, daar ben je niet mee geholpen, maar meer kan ik als gewone klant ook niet voor u doen, jammer genoeg.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik zou toch nog eens de klantendienst contacteren, gebruik eens de sociale kanalen twitter of facebook en tracht een overeenkomst te bereiken dat je de facturen niet moet betalen zolang de verbinding niet in orde is. Plus een compensatie.
Het is niet aan de klant om bij Telenet aan de bel te hangen, dat is het werk van Orange.
