annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

U heeft niet de nodige rechten om deze zender te bekijke (Npo)

Topic gestart op: 15-08-20 14h47

Antwoorden: 9 antwoorden

Leentje1973
Veteraan verkenner

U heeft niet de nodige rechten om deze zender te bekijke (Npo)

Hallo, sinds gisteren een volgens mij volkomen fout bericht in mijn orange tv-app. Ik was aan zee en wou een film opnemen van Npo (Nederland). Ging niet. Ik kreeg een melding dat ik niet de rechten heb om te kijken nr die zender. 

Nu ben ik weer thuis, en ik test het nog eens met andere npo programmas. En steeds deze boodschap, zie bijlage in dit bericht.

Wat is er aan de hand dan met de app?? 

Tv kijken en opnemen rechtstreeks gaat wel (zou er nog aan mankeren).

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Leentje1973  dat hoeft geen bug te zijn hoor. Als die zender problemen heeft kan Orange het nakijken samen met NPO. De klantendienst kan het nakijken voor je en dan ook bevestigen als het een bug is want daar kan je niet zeker van zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leentje1973
Veteraan verkenner

Maar de klantendienst gaat geen contact nemen denk ik met Npo omdat ik dat vraag?

Ps kan jij het zelf eens testen op je app aub? Thanks!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Leentje1973  de provider zal moeten als er meerdere hetzelfde probleem hebben. Alles gaat in samen spraak met....

Op mijn app kan ik dat niet testen want ik heb tv en internet nog bij Telenet. Dat gaat veranderen maar niet vandaag. Heb wel getest bij Telenet maar heb er geen probleem mee. Maar niet getreurd want ik sta op het punt naar Orange te gaan met alles. Was al mobiele klant. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Leentje1973  goedemiddag,

verwijder de cache van die app ervan, verwijder dan de App eens.

Start je toestel volledig opneiw op.

Download hem dan eens opnieuw?

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leentje1973
Veteraan verkenner

Josette heb alles eraf gedaan en weer app geinstalleerd en opnieuw opgestart.

Maar nee het probleem is er nog steeds. Ik ken niks opnemen op app van NPO...

 Hebben jullie dit missch ook?

Ik moet nu bellen nr klantendienst maar hoe gaan die mensen mij nu met dát probleem kunnen helpen..... 😪

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen