Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-08-21 20h26
Antwoorden: 6 antwoorden
Hallo, onze afstandsbediening van de orange tvdecoder is spoorloos verdwenen.
Omdat ik op dit forum las dat de all for one 5 afstandsbediening op de orange decoder werkte,kocht ik deze maar ik krijg hem helaas niet 'gematcht' met de decoder.
Weet iemand hoe dit moet?
@Veertje81 Zoals reeds vermeld kun je beter een nieuwe aan Orange vragen - er zal altijd wel iets zijn dat je met een andere afstandbediening niet kan doen
Verder zou deze moeten gaan Résolu : Re: Source Video - Tribe (orange.be)
Logitech Harmony 650 Refresh Télécommande Gris : Amazon.fr: High-Tech
of Harmony 650 Universele afstandsbediening : Amazon.nl: Elektronica
of Logitech Harmony® 665 Advanced Remote Control - Zwart : Amazon.nl: Elektronica
of Logitech Harmony 665 geavanceerde universele afstandsbediening
Kost wel wat meer dan 30 EUR
@Veertje81 goedemorgen,
misschien kan je deze even proberen?
Is maar een tipje hé. Ieder toestel is verschillend.
Of je vraagt in je shop een nieuwe?
Via deze weg ga ik je toch teleur moeten stellen want een universele afstandsbediening zal niet werken op de Orange decoder. Lees hier in dit topic het antwoord van Totem dat het dus niet mogelijk is.
Beste is om contact te nemen met de klantendienst dat ze je een nieuwe afstandsbediening opsturen voor je decoder.
Dat is echt jammer. Onderstaand bericht klopt dan niet? Vermits ik het op dit forum las,ging ik ervan uit dat het wel kon. Misleidend.
Beste,
Misschien wat laat maar toch, ik heb net de one for all smart control 5 aangekocht. Deze werkt perfect samen met de orange decoder. Ook Tv en blueray waren perfect te koppelen. Handig is dat deze afstandsbediening ook knoppen kan "leren" van de originele bediening. Als er toch een fout zit in 1 van de knoppen, kan je hem gewoon naar wens aanpassen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |