annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Universele afstandsbediening koppelen

Topic gestart op: 26-08-21 20h26

Antwoorden: 6 antwoorden

Veertje81
Aspirant verkenner

Universele afstandsbediening koppelen

Hallo, onze afstandsbediening van de orange tvdecoder is spoorloos verdwenen. 

Omdat ik op dit forum las dat de all for one 5 afstandsbediening op de orange decoder werkte,kocht ik deze maar ik krijg hem helaas niet 'gematcht' met de decoder.

Weet iemand hoe dit moet?

Labels (2)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Josette
Wijze
Wijze

@Veertje81  goedemorgen,

misschien kan je deze even proberen?

Is maar een tipje hé. Ieder toestel is verschillend.

https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/Afstandsbediening-Panasonic-TV/ba-p/6974...

Of je vraagt in je shop een nieuwe?

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Veertje81  

Via deze weg ga ik je toch teleur moeten stellen want een universele afstandsbediening zal niet werken op de Orange decoder. Lees hier in dit topic het antwoord van Totem dat het dus niet mogelijk is. 

Beste is om contact te nemen met de klantendienst dat ze je een nieuwe afstandsbediening opsturen voor je decoder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Veertje81
Aspirant verkenner

Dat is echt jammer. Onderstaand bericht klopt dan niet? Vermits ik het op dit forum las,ging ik ervan uit dat het wel kon. Misleidend.

 

 

Beste, 

Misschien wat laat maar toch, ik heb net de one for all smart control 5 aangekocht. Deze werkt perfect samen met de orange decoder. Ook Tv en blueray waren perfect te koppelen. Handig is dat deze afstandsbediening ook knoppen kan "leren" van de originele bediening. Als er toch een fout zit in 1 van de knoppen, kan je hem gewoon naar wens aanpassen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen