Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-02-25 21h03
Antwoorden: 2 antwoorden
Eergisteren per sms kreeg ik bericht dat vandaag de tv app geüpdatet zou worden. Vol verwachting op een eindelijk werkende app baar de store gaan kijken maar helaas, geen update.
Ik ben sinds kort overgestapt van Telenet omwille van de kostprijs maar als ik nu vergelijk qua apps en professionaliteit, vraag ik me af of ok wel de goede keuze gemaakt heb. Het enige waar ik zeer tevreden van ben, is de ondersteuning in de shop. Die mensen doen er alles aan om goede service te bieden.
Mogen we binnenkort alsnog een betere app verwachten of is dit het beste dat er kan? En een apple TV app zou ook heel welkom zijn.
Er werd gezegd dat je de app terug ging moeten koppelen met de decoder
Als ik de app opstart vraagt die me om terug te koppelen
“Orange Info - Je Orange TV Go-app wordt op 25/02/2025 bijgewerkt. Na de update moet je op alle apparaten met de app opnieuw aanmelden. “
Lijkt me toch de aankondiging van een update?
Opnieuw inloggen heb ik inderdaad ook moeten doen. Maar dat is regelmatig nodig.
Anyway, ik had de hoop dat er op vlak van apps iets begon te bewegen. Niet dus. Lesson learned.