annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vanaf begin bekijken wanneer het programma bezig is

Topic gestart op: 15-01-25 08h15

Antwoorden: 6 antwoorden

Jageneau
Gewaardeerd verkenner

Vanaf begin bekijken wanneer het programma bezig is

OPGELOST

Dag allen.

Wanneer een programma reeds enige tijd bezig is, is er dan de mogelijkheid om vanaf het begin te kijken?

Dus niet herbekijken wanneer het programma reeds afgelopen is, maar met een achterstand beginnen kijken terwijl het "live" bezig is.

Kan enkel kiezen voor "live bekijken", maar niet voor de optie "vanaf begin bekijken".

Thanks

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Als de zender de mogelijkheid biedt, dan kan je dat vanuit de tv gids

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Gregory
Wijze
Wijze

Als de zender de mogelijkheid biedt, dan kan je dat vanuit de tv gids

0 pluimen
Jageneau
Gewaardeerd verkenner

Hallo.

Ik vind eerlijk gezegd geen enkele zender die deze mogelijkheid biedt.

Bij vele zenders/programma's staat er ook zo'n "replay"-icoon, maar ik kan niet van het begin kijken of een programma herbekijken.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Vanuit de TV gids, programma kiezen, OK, dan positioneren op dat replay icon (afstands bediening waar je op/neer/links/rechts kan gaan) en dan OK .

vb Discovery NL zender

0 pluimen
Jageneau
Gewaardeerd verkenner

Hey Gregory.

Dat lukt dus niet vreemd genoeg.

Cursor passeert het "replay"-icoon. Het icoon is zichtbaar en lijkt ook actief, maar geen mogelijkheid om hierop te drukken.

Kan hier enkel kiezen voor het "vergrootglas" bovenaan en de opties "live kijken" en dergelijke.

Er komt nooit te staan "vanaf begin bekijken" (wat ik dacht dat nu bij Orange wel mogelijk was sinds kort) en het icoon kan dus bij geen enkele zender aangeklikt worden.

Kan natuurlijk een "bug" zijn bij Orange zelf....Of iets aan hun zijde niet correct geconfigureerd....

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen