Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-04-23 22h32
Antwoorden: 12 antwoorden
Ik heb een Orange TV Box van de laatste generatie. Live voetbal kijken merk ik geen probleem, maar bij opnames is de bal zelf wazig en 'schokkerig'.
Is dit doordat de opnames zich niet meer op het toestel zelf bevinden en er compressie op zit ?
Met andere woorden leren mee leven (volgens Orange) of veranderen van provider.
Ik ervaar hier hetzelfde probleem. Live tv gaat vloeiend, maar bij opnames zitten er kleine “haperingen” in het beeld. Vooral bij snelbewegende beelden (zoals voetbal inderdaad) valt dat extra op en is dit best storend.
Heb jij hiervoor al eens contact opgenomen met de klantenservice? Misschien als we met meerdere personen het probleem aanklagen dat ze dit toch gaan onderzoeken?
Gevraagd en kreeg toen het antwoord van compressie. Nja, het zou inderdaad handig zijn. Opnames van Sports Late Night en NBA zijn gewoon onkijkbaar.
Hoi, ik heb hetzelfde probleem. Heb de laatste nieuwe decoder en alle kabels enz al vervangen en heb goeie internet snelheid enz. Maar bij snel bewegende beelden zit er vertraging op het beeld. Heb sinds kort de Samsung 65 inch Neo Qled tv dus zou toch verwachten excellent beeld te hebben. Tips?!