Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-01-23 00h41
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb net het nieuwe type tv box van Orange. In de tv gids kan elk vtm programma rechtstreeks worden geopend in de vtm go app. Klopt het dat dit niet kan met vrt programma's, hoewel de vrt max app ook geïnstalleerd is?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag @JonasM ,
De "openen in VTM Go" optie is nog maar recent toegevoegd en ik vermoed dat men later deze optie voor VRT Max ook zal toevoegen. Momenteel is het dus nog manueel de app VRT Max openen en de aflevering starten die je wenst te bekijken...
Dag @JonasM ,
De "openen in VTM Go" optie is nog maar recent toegevoegd en ik vermoed dat men later deze optie voor VRT Max ook zal toevoegen. Momenteel is het dus nog manueel de app VRT Max openen en de aflevering starten die je wenst te bekijken...
Heb eens gekeken @JonasM
Inderdaad staat er naast die vtm programma's een ronde pijl - zijn afleveringen die al uitgezonden zijn. Gemakkelijk als je er een gemist hebt
Die pijl vind ik niet bij de programma's die al uitgezonden zijn en ook te bezien op VrtMax - zoals het verhaal van vlaanderen
@JonasM goedemorgen,
ik heb wel niet de nieuwe TV box.
Maar download de Orange-TV app eens?
https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-tv-app
Zo doen wij het soms.
Daar heb je alle zenders in staan.
Succes.