annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vrt max openen vanuit tv gids

Topic gestart op: 24-01-23 00h41

Antwoorden: 3 antwoorden

JonasM
Gewaardeerd verkenner

Vrt max openen vanuit tv gids

OPGELOST

Ik heb net het nieuwe type tv box van Orange. In de tv gids kan elk vtm programma rechtstreeks worden geopend in de vtm go app. Klopt het dat dit niet kan met vrt programma's, hoewel de vrt max app ook geïnstalleerd is?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @JonasM ,

De "openen in VTM Go" optie is nog maar recent toegevoegd en ik vermoed dat men later deze optie voor VRT Max ook zal toevoegen. Momenteel is het dus nog manueel de app VRT Max openen en de aflevering starten die je wenst te bekijken...


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @JonasM ,

De "openen in VTM Go" optie is nog maar recent toegevoegd en ik vermoed dat men later deze optie voor VRT Max ook zal toevoegen. Momenteel is het dus nog manueel de app VRT Max openen en de aflevering starten die je wenst te bekijken...


Gregory
Wijze
Wijze

Heb eens gekeken @JonasM 

Inderdaad staat er naast die vtm programma's een ronde pijl - zijn afleveringen die al uitgezonden zijn.  Gemakkelijk als je er een gemist hebt

Die pijl vind ik niet bij de programma's die al uitgezonden zijn en ook te bezien op VrtMax - zoals het verhaal van vlaanderen

 

Josette
Wijze
Wijze

@JonasM goedemorgen,

ik heb wel niet de nieuwe TV box.

Maar download de Orange-TV app eens?

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-tv-app

Zo doen wij het soms.

Daar heb je alle zenders in staan.

Succes. 

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen