annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waar is de vooruitgang?

Topic gestart op: 02-11-20 11h56

Antwoorden: 5 antwoorden

Law
Veteraan verkenner

Waar is de vooruitgang?

Beste,

 

Na een paar maanden klant te zijn was ik er van overtuigd dat Orange nog wel wat werk heeft om zijn product lijn te verbeteren.

Zo mis ik onderanderen:

 

- Cloud opnames

- Fiber internet & tv PACK(ipv coax)

 

Mensen de Decoder heeft al de leeftijd van jullie start van de orange vaste diensten. Ik zie hier geen vooruitgang of vernieuwing. Een paar maanden geleden had ik besloten om mijn huidig love pack te stoppen en af te wachten op enige vooruitgang kwa hardware en technologie.

Echter zijn we nu November en de decoder waar zo veel mensen over klagen en de modem is nog steeds niet veranderd.

Voor de moment (voorlopig) zit ik bij proximus (ok ik betaal nu wel veel meer) maar ik heb nu een VOD catalog (voor mij niet meer zo noodzakelijk door de komst van disney+,Netflix & Streams) maar het is toch meer gewenst dat je ze op de decoder kan uitvoeren (voor bepaalde mensen dan toch). Ook zitten we in het jaar 2020 waar de meeste opnames in de cloud gebeuren. Bij jullie is dit nog op een fysieke HDD drive.

Er was al spraken vorig jaar (of het jaar er op en dat doet er nu niet toe) dat jullie de decoder EINDELIJK gingen vernieuwen. De huidige hardware is al 10 jaar en nog steeds niet vernieuwd. Deze hardware zou al lang moeten afgeschreven zijn. Het is dan ook een beetje schandalig dat jullie nog altijd veel geld vragen als je de huidige hardware niet terug stuurd bij een opzegging.

 

Ondertussen zie ik ook dat in bepaalde steeden en gemeente waar een orange fiber aansluiting mogelijk is (ook bij me zelf) echter is het bij dit pack NOG STEEDS NIET MOGELIJK om tv bij te krijgen.

Echter wacht ik nog steeds op een update van de huidige decoder hardware.

Wat zijn de plannen en vooruitgang in 2021? Komt er nog iets nieuw? Of laat ik dit varen en geef de hoop op, op enige vooruitgang bij orange en een definitieve klant te kunnen worden.

Ik ben nog steeds akkoord dat orange een prijsbreker is. Maar het loont de moeite niet echt als m'n het product niet up to date houd.

Labels (2)
5 ANTWOORDEN 5
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Law  schreef:

Beste,

 

Na een paar maanden klant te zijn was ik er van overtuigd dat Orange nog wel wat werk heeft om zijn product lijn te verbeteren.

Zo mis ik onderanderen:

 

- Cloud opnames

- Fiber internet & tv PACK(ipv coax)

 

Mensen de Decoder heeft al de leeftijd van jullie start van de orange vaste diensten. Ik zie hier geen vooruitgang of vernieuwing. Een paar maanden geleden had ik besloten om mijn huidig love pack te stoppen en af te wachten op enige vooruitgang kwa hardware en technologie.

Echter zijn we nu November en de decoder waar zo veel mensen over klagen en de modem is nog steeds niet veranderd.

Voor de moment (voorlopig) zit ik bij proximus (ok ik betaal nu wel veel meer) maar ik heb nu een VOD catalog (voor mij niet meer zo noodzakelijk door de komst van disney+,Netflix & Streams) maar het is toch meer gewenst dat je ze op de decoder kan uitvoeren (voor bepaalde mensen dan toch). Ook zitten we in het jaar 2020 waar de meeste opnames in de cloud gebeuren. Bij jullie is dit nog op een fysieke HDD drive.

Er was al spraken vorig jaar (of het jaar er op en dat doet er nu niet toe) dat jullie de decoder EINDELIJK gingen vernieuwen. De huidige hardware is al 10 jaar en nog steeds niet vernieuwd. Deze hardware zou al lang moeten afgeschreven zijn. Het is dan ook een beetje schandalig dat jullie nog altijd veel geld vragen als je de huidige hardware niet terug stuurd bij een opzegging.

 

Ondertussen zie ik ook dat in bepaalde steeden en gemeente waar een orange fiber aansluiting mogelijk is (ook bij me zelf) echter is het bij dit pack NOG STEEDS NIET MOGELIJK om tv bij te krijgen.

Echter wacht ik nog steeds op een update van de huidige decoder hardware.

Wat zijn de plannen en vooruitgang in 2021? Komt er nog iets nieuw? Of laat ik dit varen en geef de hoop op, op enige vooruitgang bij orange en een definitieve klant te kunnen worden.

Ik ben nog steeds akkoord dat orange een prijsbreker is. Maar het loont de moeite niet echt als m'n het product niet up to date houd.


Ugh @Law,

We doen altijd ons best de beste kwaliteit te bereiken voor de beste prijs.

We werken nu al aan een nieuwe decoder en een vernieuwde Orange TV app. We kunnen nog geen timing geven. Zulke grote projecten nemen tijd, de COVID-crisis help zeker ook niet :s

Totem's zonnegroeten,

Totem

Chiquita
Aspirant genezer

Dit hoor ik graag, werken aan nieuwe decoder & App.
Hopelijk mogen we het dit decennium nog meemaken 🤣😉

Anonymous
Niet van toepassing

@Law 

Je moet ook weten dat er mensen zijn die geen vernieuwing willen en content zijn met wat ze nu hebben. Ik heb geen klagen van de decoder en de modem.  Maar dat is dus mijn mening/ervaring over Orange. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Law  Orange zal echt wel veel dingen vernieuwen en aanpakken daar waar nodig is. Op dit moment is het wel een lastig jaar omdat sommige projecten blijven liggen door de corona crisis. Ook omdat thuis werken vereist is en dan wordt de zaak iets moeilijker om het voor elkaar te krijgen. 

Wanneer er exact de dingen veranderen weet ik ook niet maar Orange boekt wel vooruitgang. Zoals een nieuwe decoder of modem daar zal geduld voor moeten zijn die dingen kosten veel geld en zal ook goed getest moeten worden. Maar of er nieuwe volgend jaar gaan komen weet ik ook niet. 

Wij zijn ook klant en de moderatoren kunnen je hier ook geen exact antwoord op geven helaas. Denk dat je alles wat mee in het oog moet houden en zien of horen dat er iets veranderd. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen