Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-04-19 19h54
Antwoorden: 15 antwoorden
Ik word zot van Orange zenne rommel tv en ben op dit moment in staat om iemand iets aan te doen. In september 2016 ben ik bij Orange klant geworden voor tv en internet, met gsm ben ik al 19 jaar klant. De eerste maand verliep alles vlot tot de decoder het op een gegeven moment begaf. Er is een technieker langsgeweest, nieuwe decoder geplaatst, en kreeg de melding op het scherm dat ik 15 min moest wachten voor mijn toegangsrechten. Die 15 minuten hebben uiteindelijk 2 maand geduurd! In juni 2018, nieuwe tv gekocht, decoder afgekoppeld en terug aangekoppeld op de nieuwe tv, weer melding dat ik moest wachten op mijn toegangsrechten 15 a 20 minuten, ook dit heeft in totaal weer een 2 maand geduurd! Op die 2,5 jaar tijd dat ik Orange heb is het om de maand wel dat plotseling mijn toegangsrechten verdwijnen. Zoals nu op dit ogenblik ook, op 20 maart is er een technieker langsgeweest, en nu op 7 april weer, nog steeds kan ik geen tv zien vanwege de toegangsrechten! Ben Orange tv echt kotsbeu, je moet elke maand netjes u factuur betalen, maar ze kunnen de diensten waar je voor betaald ni eens leveren.... sinds Mobistar Orange is geworden trekt het echt op geene zak nimeer! En klantendienst kan u ook ni verder helpen, ze sturen alleen mails naar de betreffende dienst... een dienst die volgens mij noet bestaat, gezien het probleem niet opgelost wordt, en je ook nooit telefoon krijgt zoals ze beweren! Dit is gewoon pure afzetterij en geldklopperij! Zolang Orange zen centen maar heeft...!
@Cheyenne1 hier ga je de decoder niet geactiveerd krijgen dit zal echt moeten gebeuren bij de klantendienst. Kan me voorstellen dat het nu druk is aan de lijn omdat veel klanten de winkel vermijden. Je kan beter dan een bericht sturen via het webcare team via Facebook , je dient wel een account te hebben. Als je dat niet hebt gaat het niet dan kan je het doen via Twitter als je dat ook niet hebt zal je toch moeten bellen. Hier ga je geen activering krijgen.