annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wachten op toegangsrechten

Topic gestart op: 12-04-19 19h54

Antwoorden: 15 antwoorden

Laiskany
Gewaardeerd verkenner

Wachten op toegangsrechten

Ik word zot van Orange zenne rommel tv en ben op dit moment in staat om iemand iets aan te doen. In september 2016 ben ik bij Orange klant geworden voor tv en internet, met gsm ben ik al 19 jaar klant. De eerste maand verliep alles vlot tot de decoder het op een gegeven moment begaf. Er is een technieker langsgeweest, nieuwe decoder geplaatst, en kreeg de melding op het scherm dat ik 15 min moest wachten voor mijn toegangsrechten. Die 15 minuten hebben uiteindelijk 2 maand geduurd! In juni 2018, nieuwe tv gekocht, decoder afgekoppeld en terug aangekoppeld op de nieuwe tv, weer melding dat ik moest wachten op mijn toegangsrechten 15 a 20 minuten, ook dit heeft in totaal weer een 2 maand geduurd! Op die 2,5 jaar tijd dat ik Orange heb is het om de maand wel dat plotseling mijn toegangsrechten verdwijnen. Zoals nu op dit ogenblik ook, op 20 maart is er een technieker langsgeweest, en nu op 7 april weer, nog steeds kan ik geen tv zien vanwege de toegangsrechten! Ben Orange tv echt kotsbeu, je moet elke maand netjes u factuur betalen, maar ze kunnen de diensten waar je voor betaald ni eens leveren.... sinds Mobistar Orange is geworden trekt het echt op geene zak nimeer! En klantendienst kan u ook ni verder helpen, ze sturen alleen mails naar de betreffende dienst... een dienst die volgens mij noet bestaat, gezien het probleem niet opgelost wordt, en je ook nooit telefoon krijgt zoals ze beweren! Dit is gewoon pure afzetterij en geldklopperij! Zolang Orange zen centen maar heeft...!

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
Dagmarr
Aspirant verkenner

Hier net hetzelfde. Al een week zonder tv en nu da probleem van toegansrechten. Al heel de week aan het bellen , afgesnakt zijn dak geduld moet hebben maar vindzn het probleem ook niet. Xs 

Onozel kom ik ervan! 

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Dagmarr 

Inderdaad, dat is niet leuk. Heb je al eens geprobeerd uw zaak uit te leggen op messenger of twitter?  Dan hoef je niet aan de lijn te blijven wachten en de mensen die gaan antwoorden kunnen met collega's overleggen als ze het zelf niet goed weten. Meer kans om vlot geholpen te worden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cleopatra
Veteraan verkenner

oh 😞

En wat is de feedback van Orange? (waarschijnlijk dat ze wachten op een antwoord van Telenet ... )
Gaven ze je een stand van zaken?

Betekent dit dat je toegang hebt tot geen enkele zender?

GREETZ

CLEO

 

0 pluimen
Laiskany
Gewaardeerd verkenner

Idd ze wachten op antwoord van Telenet, maar als je nagaat dat ik ditzelfde probleem al 2,5 jaar aan een stuk heb, zou Orange eigenlijk Telenet in gebreke moeten stellen. Orange “huurt” de lijn van Telenet, dit wil dus zeggen als Telenet zijn diensten niet levert dat zij eigenlijk aan oneerlijke concurrentie doen, maarja ver van hun bed show eh, zolang ze beiden maar hun geld hebben. En ja Ketnet en een kan ik zien, maar dit zijn posten waar ik nooit naar kijk

0 pluimen
Cheyenne1
Aspirant verkenner

Kan er IEMAND werk van maken dat mijn tweede decoder geactiveerd is. nr van decoder 331950045538

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen