annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer TV op pc app?

Topic gestart op: 12-05-19 10h53

Antwoorden: 16 antwoorden

Thijsdb
Gewaardeerd verkenner

Wanneer TV op pc app?

Beste,

Deze vraag is al enkele keren gesteld en het andwoord was altijd NEE. Het is niet mogelijk de app te gebruiken om op de PC naar tv te kijken zoals bij Telenet.

Maar ik had de Orange helpdesk aan de lijn die me zij dat dit wel kon (ze klonk wel niet zo overtuigt, dus mogelijk wist zij het gewoon niet).

Op een artikel van bij een jaar oud zegt Orange ook dat deze functie er "binnenkort" komt.

Weet iemand hier meer over? Ik zou van Telenet naar Orange overschakelen maar dan zou ik ook wel op mijn PC willen TV kijken.

 

Mvg,

Thijs

Labels (1)
16 ANTWOORDEN 16
rtl
Ervaren verkenner

Waarom krijgen topics zoals dit steeds het label "opgelost"? Zo lang je niet via de pc of laptop kan kijken, is dit NIET opgelost. Er is geen webplatform om te kijken, en er is geen windows/macos applicatie. Niet iedereen heeft een tablet, of een tv met een chromecast bij de hand.

Dit wordt intussen al anderhalf jaar weggelachen, maar als je ziet hoeveel mensen er blijven achter vragen, is dit nog steeds een groot probleem.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@rtl 

Je hebt gelijk. er zijn wel verschillende tips geweest, maar geen echte oplossing.

In deze thread is er dus geen oplossing tot hier toe.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


woony
Gewaardeerd verkenner

Je kan wel altijd een Android-emulator op je computer installeren en daar de app op installeren.

Ik heb het nog niet getest maar zou wel moeten lukken. 

Google eens op 'Bluestacks'

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@woony  

Daar spreek ik je direct op tegen want dat heb ik al geprobeerd en dat werkt niet. 

Heb trouwens verschillende APK'S geprobeerd en geen van alle werkt. Je kan wel de app downloaden zogezegd maar je kan er niks op afspelen dus heel simpel nee het lukt niet.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen