annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer TV op pc app?

Topic gestart op: 12-05-19 10h53

Antwoorden: 16 antwoorden

Thijsdb
Gewaardeerd verkenner

Wanneer TV op pc app?

Beste,

Deze vraag is al enkele keren gesteld en het andwoord was altijd NEE. Het is niet mogelijk de app te gebruiken om op de PC naar tv te kijken zoals bij Telenet.

Maar ik had de Orange helpdesk aan de lijn die me zij dat dit wel kon (ze klonk wel niet zo overtuigt, dus mogelijk wist zij het gewoon niet).

Op een artikel van bij een jaar oud zegt Orange ook dat deze functie er "binnenkort" komt.

Weet iemand hier meer over? Ik zou van Telenet naar Orange overschakelen maar dan zou ik ook wel op mijn PC willen TV kijken.

 

Mvg,

Thijs

Labels (1)
16 ANTWOORDEN 16
patrick2
Wijze
Wijze

@Osty  ik weet hoe het werkt maar via 4G gaat het ook hoor geen probleem. Er is niet altijd enkel Wifi nodig LEES hier :

Chromecast gebruiken zonder wifi?

Als er geen wifi netwerk beschikbaar is kun je de Chromecast ook verbinden met een hotspot. Op deze manier kun je toch de Chromecast gebruiken via een 3G of 4G mobiele data verbinding. Om op deze manier je Chromecast te gebruiken heb je wel een extra telefoon of tablet nodig.

Hier heb je ook een link daar kan je nog eens alle informatie van een chromecast doorlezen:

https://www.draadloostvkijken.com/chromecast/

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Osty
Ervaren verkenner

ok bedankt goed verstaan

 

Groetjes Alain

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen