- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Wanneer nieuwe update decoder?
Waneer komt er een nieuwe update van de digicorder ? Ik zit nu met firmware versie 1.10.14.0
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Waneer komt er een nieuwe update van de digicorder ? Ik zit nu met firmware versie 1.10.14.0
Ugh @Gino123456,
De Orange-stamleden werken hard om de decoders zo goed mogelijk te optimaliseren. Momenteel zijn er geen concrete data bekend voor de optimalisatie, maar het staat hoog op onze agenda!
Tribe erop los!
Wolvengroet
Totem
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Ugh @Gino123456,
De Orange-stamleden werken hard om de decoders zo goed mogelijk te optimaliseren. Momenteel zijn er geen concrete data bekend voor de optimalisatie, maar het staat hoog op onze agenda!
Tribe erop los!
Wolvengroet
Totem
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Vraagje, worden deze updates s'nachts uitgevoerd of gaan we dat zien als we de decoder starten?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Vraagje, worden deze updates s'nachts uitgevoerd of gaan we dat zien als we de decoder starten?
Ugh @Schumi_wk,
Hert gebeurt inderdaad s'nachts tussen 2u en 5u als je decoder op standby en verbonden aan het internet is.
Totem's groetjes,
Totem
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Aloha,
Er is net een nieuwe firmware update geïnstalleerd (2.3.12.0) maar waar kan ikterugvibden wat er precies nu verandert/verbetert/... is?
groet
Wouter