annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer nieuwe versie decoder zonder harde schijf?

Topic gestart op: 18-09-18 14h35

Antwoorden: 7 antwoorden

Woutcam
Gewaardeerd verkenner

Wanneer nieuwe versie decoder zonder harde schijf?

#AskOrange

 

Denken jullie aan een nieuwe versie van de decoder zonder harde schijf?

Zodat we meerdere programma's tergelijkertijd kunnen opnemen ipv 2 programma's?

Labels (2)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
proximusboyke
Veteraan verkenner

Maaar als het dan is zoals proximus enkele maanden geleden volledig plat dan kan je tenminste nog naar iets kijken als er een hdd inzit

Chiquita
Aspirant genezer

Zowel de traagheid alsook het aantal prograams dat je kunt opnemen heeft niets met Harde schijf te maken.
Traagheid heeft met de software of mindere hardware te maken
Aantal programmas dat je kunt opnemen heeft met het aantal tuner te maken
...

0 pluimen
Jeroewn
Leidende verkenner

Je zegt het eigenlijk al zelf, een onbeperkt aantal programma's "opnemen". In werkelijkheid stream je deze gewoon achteraf en wordt er niks opgenomen. Dat is de richting die Orange ook zal moeten uitgaan.

Het trage menu is een punt, maar mij stoort het niet echt. Er zijn werkpunten ja, maar Proximus vind ik persoonlijk ook ver van een stap vooruit :). ik ben er bij weg gevlucht na 6 maanden problemen en indiërs aan de lijn te krijgen.

Hoe dan ook, het zijn zaken die denk ik zichzelf zullen oplossen in de toekomst, wanneer precies weten alleen de mensen van Orange zelf :). Ik vind dat Orange wel al mooi werk verricht heeft op de korte periode sinds ze internet en tv aanbieden. Ik kan me nog herinneren dat de Telenetdecoders de eerste jaren niks anders deden dan vastlopen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen