annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer terugkijk TV?

Topic gestart op: 09-09-18 07h58

Antwoorden: 21 antwoorden

Law
Veteraan verkenner

Wanneer terugkijk TV?

OPGELOST

Wanneer komt er terug kijk tv bij Orange?

Zou leuk zijn ,als je dan iets bent vergeten te programmeren op je decoder (ook via de app) dat je dit alsnog kan zien. Zou het zelfs niet erg vinden om er voor bij te betalen.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Law
Veteraan verkenner

Aangezien ik sedert een week geen klant meer ben sluit ik dit onderwerp af.

Dit na ongenoegen met de technische dienst en software issues (die al een maand aan het aanslepen was).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

21 ANTWOORDEN 21
RVD
Ervaren verkenner

Dus volgens u maar verder het meeste betalen van Europa voor tv en internet  dit is zeker geen oplossing voor de klanten integendeel  de enige oplossing voor een betere prijs is meer concurrentie  

Chiquita
Aspirant genezer

Heb ik dat nu ergens gezegd?? Verre van zelfs maar denk Dat 4de speler = betere prijzen iets te kort door de bocht is. Het is iets complexer dan dat hoor

RVD
Ervaren verkenner

Lees maar het krantartikel van minister De Roo, alles behave kort door de bocht hij zegt zelf door te weinig concurrentie betalen wij veel teveel tegenover onze buurlanden dit is een feit, dus meer concurrentie doet de prijzen dalen voor de consument dit is zeker onbetwistbaar. 

Chiquita
Aspirant genezer

Ok, het laatste wat ik ga doen is krantenartikels van ministers als waarheid aanschouwen...
Op korte termijn geeft dit een kleine prijsdaling, op lange termijn (iets wat ministers niet near kijken want heeft geen effect op hun carriere) geeft dit een globale prijsstijging en kwaliteitsverlies.

Dat wij teveel betalen is natuurlijk wel een feit 

Law
Veteraan verkenner

Aangezien ik sedert een week geen klant meer ben sluit ik dit onderwerp af.

Dit na ongenoegen met de technische dienst en software issues (die al een maand aan het aanslepen was).

Leden met de meeste pluimen