Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Google chromecast

Kun je deze aankopen via orange en wat is de prijs ??

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
Highlighted
Leidende sjamaan

@Wolftje2  schreef:

Kun je deze aankopen via orange en wat is de prijs ??

Even opgezocht en hier kun je uw antwoorden vinden.

Kort samengevat: € 20 maar enkel voor Love klanten verkrijgbaar.

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Rekruut scout

20 euro

0 pluimen
Highlighted
Aspirant genezer

@Bert81 doen zou ik zeggen het is nog altijd de nieuwste Chromecast V3 heb er zelf 2 via Orange gekocht bij de promo verleden jaar maar was al langer fan. Heb deze aangesloten met een ugreen ethernet adapter dus niet via wifi hoewel het ook zo werkt uiteraard. Succes.

0 pluimen
Highlighted
Ervaren verkenner

wij hebben er zelf een tijdje geleden ook 2 aangekocht via orange. Deze zijn zo makkelijk! We zouden ze niet meer kunnen missen. Bv: Netflix of you tube op de tv casten gaat snel en is simpel in gebruik

Highlighted
Ervaren verkenner

Echte aanrader. Zeker voor die prijs 

0 pluimen
Highlighted
Aspirant scout

Hey Nele, 

Ik had Netflix bij mijn vorige provider maar nu met alles nr Orange gegaan en nu dus geen Netflix meer. 

Heb chromecast maar krijg het niet meer doorgestuurd van mijn gsm naar mijn tv.

Suggesties hoe ik dit kan oplossen? 

0 pluimen
Highlighted
Aspirant genezer

@Inge19 Orange heeft wel andere wifi instellingen dan je vorige provider dus de instellingen van je Chromecast zowel als je gsm moeten op hetzelfde wifi netwerk staan anders werkt het niet. Uiteraard dien je de Netflix app te hebben geïnstalleerd.

Highlighted
Aspirant genezer

@Inge19 hier de link hoe je de wifi instellingen aanpast in Chromecast :https://support.google.com/chromecast/answer/7170507?hl=nl

Leden met de meeste pluimen